EN FR NL

Herlaad je eigen kaart of die van iemand anders in een paar klikken

  • Klik op "Herlaad nu". Geef je gsm-nummer, het herlaadbedrag en de betaalmethode in en doe de betaling.
  • Als je inlogt op de klantenzone, zijn het vorige herlaadbedrag en de betaalmethode al ingevuld. Je moet enkel bevestigen of aanpassen.

Na je betaling sturen we je een sms met de bevestiging.

Je kan het ook anders doen. Aan jou om te kiezen wat je het gemakkelijkst vindt!

Via de My BASE app

Ideaal om je kaart of andere BASE kaarten op te laden. De app is heel praktisch en je kan er nog veel meer mee doen.

Via de top-up chatbot

Vraag de chatbot om voor jou te herladen. In 1-2-3 helpt hij je verder. Betaal veilig en snel met je kredietkaart of Bancontact.

In een BASE shop

Je kan ook naar de Self Pay Kiosk van je BASE shop gaan om te herladen.
 

Herlaad online, via de My BASE app of Messenger!

  • Verdubbel je gratis data 
    Herlaad VOOR € 10 of meer via de My BASE app, de Facebook Messenger top-up chatbot of de klantenzone
    Je verdubbelt automatisch je gratis data om te surfen op je smartphone.
    Dit aanbod is enkel geldig voor huidige BASE Prepaid tariefplannen (BASE prepaid ALL 2015 of BASE prepaid BASE 2015).

Voorwaarden  

* Aanbod voorbehouden voor een normaal gebruik zoals hier gedefinieerd.

De BASE tarieven zijn inclusief btw. Ze zijn onderhevig aan de algemene voorwaarden en de bijzondere voorwaarden van Telenet Group NV. Ze zijn voorbehouden voor persoonlijk en privégebruik. Na de eerste minuut betaal je per seconde. Eventuele inbegrepen minuten van BASE naar BASE zijn enkel geldig voor gebruik binnen België. Andere eventuele inbegrepen minuten en sms'en zijn van toepassing voor gebruik binnen België (naar Belgische nummers) en de EU-zone (naar nummers binnen de EU-zone); eventuele inbegrepen mobiele data zijn van toepassing voor gebruik in België en de EU-zone. De internationale tarieven, kan je hier raadplegen. Bellen en sms'en naar speciale nummers, alsook het gebruik van diensten van derde partijen, is niet inbegrepen; het verbruik wordt steeds aangerekend bovenop je eventuele tegoed en/of bundels. Om de tarieven van oproepen naar speciale nummers (070, 0900, 1207,...), te weten te komen, contacteer je ons via de klantenzone of bel je naar 1999 via BASE (gratis in België) of naar +32 (0)486 19 1999 via om het even welk ander netwerk (betalend).

Prepaid speciale voorwaarden
Indien je binnen de 30 dagen opnieuw herlaadt met minstens € 10 wordt de geldigheidsduur van de eventueel resterende MB’s met 30 dagen verlengd. Als je voor € 5 herlaadt voor de 30 dagen om zijn, dan blijven de gratis minuten, sms’en en MB’s van je laatste herlaadbeurt geldig tot de vervaldatum. Overschrijd je het gratis volume van MB’s? Dan wordt het dataverkeer boven dit volume van je krediet afgetrokken per KB tegen € 0,50/MB.
De verdubbeling van bonus data die automatisch aangeboden wordt voor een herlaadbeurt vanaf € 10 via de My BASE app, de klantenzone op BASE.be of top-up chatbot via Facebook Messenger is enkel geldig voor de huidige prepaid tarieven (BASE prepaid ALL 2015 of BASE prepaid BASE 2015).