Bij BASE willen we ons zoveel mogelijk op je persoonlijke voorkeuren afstemmen.
Neem een kijkje naar onze abonnementen of herlaadkaarten, samen vinden we hopelijk iets dat op je lijf geschreven is.
Wil je toch opzeggen? Spijtig dat je ons verlaat. We willen natuurlijk dat je omzetting zo snel en makkelijk mogelijk verloopt. Je zet je abonnement bij BASE stop wanneer je wil, zonder opzegvergoeding. Contacteer ons (van maandag tot vrijdag van 08u en 22u) en we brengen het voor je in orde.
Bewaar je contacten op je toestel
... voor je je oude simkaart verwijdert.
Het zou jammer zijn dat je al je contacten kwijt bent, zodra je van simkaart wisselt.
Koos je ervoor om je mobiel nummer te behouden?
Gebruik dan je huidige simkaart tot je een sms van je oude operator krijgt, of tot het netwerk wegvalt. Steek dan je nieuwe simkaart in je toestel.
Gebruik je data en minuten
Je nieuwe provider gaat je overgebleven belminuten, sms'en en data van je herlaadkaart niet willen overzetten. Gebruik zo veel mogelijk op, dan is dat geen weggesmeten geld.
Smartphone op afbetaling?
Kocht je een toestel aan een voordelig tarief via BASE?
Controleer of je nog een restwaarde moet betalen op de afschrijvingstabel die je bij de aankoop van je smart-phone ontving of online.