EN FR NL

Activeer je simkaart

Zoals je misschien al merkte, bieden we nieuwe abonnementen aan.

Bestelde je je tariefplan net voor de lancering van het nieuwe aanbod?
Geen zorgen, in de klantenzone verander je van tariefplan wanneer je maar wil. Je simkaart kan je dan gewoon behouden.

1. Je hebt een nieuw gsm-nummer gevraagd

Plaats je nieuwe simkaart in het toestel en activeer ze door op een van onderstaande knoppen te drukken. Je kan dan heel snel bellen, sms'jes sturen en op het krachtige netwerk van BASE surfen.

2. Je behoudt je huidige gsm-nummer

Plaats je nieuwe simkaart in het toestel en activeer ze. Vervang vervolgens je oude simkaart. Wij dragen je nummer over op de datum die je hebt gekozen bij de aankoop. Je krijgt een sms op je oude simkaart van zodra je nummer op het BASE netwerk werkt.

Wat heb je nodig om je simkaart te activeren?

  1. Je bestelnummer. Dit heb je enkel nodig als je je simkaart online (via onze website) hebt besteld. Je bestelnummer vind je in alle e-mails die je van ons ontving na de bestelling van je simkaart.
  2. Het nummer van je simkaart. Dat vind je terug op de kaarthouder die je via post hebt ontvangen.
  3. Je gsm-nummer. Dat is je oude nummer dat je overzet naar BASE. Heb je gevraagd om het nummer te wijzigen? Net zoals het nummer van je simkaart vind je het ook op de kaarthouder van je simkaart terug.