Alles over mijn BASE-factuur

Eerst even dit... 

Dit artikel bevat informatie voor zelfstandigen. Lees hier alle informatie voor particuliere klanten. 

Kreeg je net je  eerste (vernieuwde) factuur? Dan heb je er misschien enkele vragen over. Lees er alles over of bekijk onze handige video's.   

Bekijk onze video's

Het belangrijkste eerst

Nieuwe rekeningnummer en mededeling

Ja, je ziet het goed: vanaf nu gebruiken we een nieuw rekeningnummer: BE15 0018 3201 2930. Bovendien koppelen we nu aan elke betaling een unieke gestructureerde mededeling. De mededeling verschilt voor elke factuur! Betaal dus zeker factuur per factuur.

Let dus goed op als je je facturen manueel betaalt. Met een domiciliering gaat alles automatisch!

Bovenaan je factuur vind je alle de belangrijkste informatie:

  • je klantennummer en login;
  • het totale bedrag, inclusief BTW.  

Hoe betalen?

Domiciliëring, altijd juist en op tijd

Een domiciliëring vraag je snel en eenvoudig aan via je klantenzone. De bedragen gaan automatisch van je rekening. Zo maak je je geen zorgen en komen je betalingen altijd op tijd binnen!

Goed om te weten: een overzicht van je facturen van de laatste 24 maanden, vind je in je klantenzone.

Opgelet: activeerde je een domiciliëring? Dan kan het zijn dat je je volgende factuur toch nog per overschrijving moet betalen. Dit komt doordat een domiciliëring pas na een paar dagen actief is. Kijk dit gemakkelijk na bij "Betalingsinformatie" op je factuur.

Betaal online, zonder inloggen

Je kan nu je factuur betalen zonder in te loggen. Je vult enkel je gsm-nummer, het bedrag en je betaalmethode in. Betaal je factuur online.

Gebruik de My BASE-app of je klantenzone

In de My BASE-app en de  klantenzone kan je nog zoveel meer doen dan je facturen bekijken en betalen. 

  • Je houdt je verbruik in de gaten, altijd en overal.
  • Je stelt verbruiksmeldingen in: zo weet je bijvoorbeeld wanneer je belminuten bijna op zijn.
  • Je activeert een optie of een abonnement in enkele muisklikken. 
  • je beheert je persoonlijke gegevens, privacy-instellingen en voorkeuren. 

Overschrijving

Verkies je een klassieke overschrijving? Je vindt de betalingsgegevens en rekeningnummer ook terug op je factuur. Hieronder de gegevens die je nodig hebt:

  • Als gestructureerde mededeling gebruik je de referentie die je op je factuur terugvindt
  • IBAN: BE15 0018 3201 2930 
  • BIC- of SWIFT-code: GEBA BE BB

Opgelet: als je een memodatum ingeeft, hou er dan rekening mee dat dit niet hetzelfde is als de vervaldatum van de factuur. Om te vermijden dat je lijn wordt geblokkeerd, geef je als memodatum dus minstens twee dagen voor de vervaldatum op.

Meer info over je gebruik

Op je factuur vind je wie wat verbruikte. Graag meer details? Die vind je terug in je klantenzone of op je factuur via mail.