Net je eerste (vernieuwde) aanrekening gekregen? Dan heb je misschien nog wat vragen... Lees er hier alles over of bekijk onze handige video's.
Bovenaan je aanrekening vind je de belangrijkste informatie:
Een domiciliëring vraag je snel en eenvoudig aan via je klantenzone. De bedragen gaan automatisch van je rekening. Zo maak je je geen zorgen en komen je betalingen altijd op tijd binnen!
Goed om te weten: een overzicht van je aanrekeningen van de laatste 24 maanden, vind je in je klantenzone.
Opgelet: activeerde je een domiciliëring? Dan kan het zijn dat je je volgende aanrekening toch nog per overschrijving moet betalen. Dit komt doordat een domiciliëring pas na een paar dagen actief is. Kijk dit gemakkelijk na bij "Betalingsinformatie" op je aanrekening.
Je kan nu je aanrekening betalen zonder in te loggen. Je vult enkel je gsm-nummer, het bedrag en je betaalmethode in. Betaal je aanrekening online.
In de My BASE-app en de klantenzone kan je nog zoveel meer doen dan je aanrekeningen bekijken en betalen.
Verkies je een klassieke overschrijving? Je vindt de betalingsgegevens en rekeningnummer ook terug op je aanrekeningen. Hieronder de gegevens die je nodig hebt:
Opgelet: als je een memodatum ingeeft, hou er dan rekening mee dat dit niet hetzelfde is als de vervaldatum van de aanrekening. Om te vermijden dat je lijn wordt geblokkeerd, geef je als memodatum dus minstens twee dagen voor de vervaldatum op.
Op je aanrekening vind je wie wat verbruikte. Graag meer details? Die vind je terug in je klantenzone of op je aanrekening via mail.