Alles over mijn BASE-aanrekening

Net je eerste (vernieuwde) aanrekening gekregen? Dan heb je misschien nog wat vragen... Lees er hier alles over of bekijk onze handige video's.   

Bekijk onze video's

Het belangrijkste eerst

Bovenaan je aanrekening vind je de belangrijkste informatie:

  • je klantennummer en login;
  • wanneer je ten laatste moet betalen;
  • het totale bedrag, inclusief BTW. 

Hoe betalen?

Domiciliëring, altijd juist en op tijd

Een domiciliëring vraag je snel en eenvoudig aan via je klantenzone. De bedragen gaan automatisch van je rekening. Zo maak je je geen zorgen en komen je betalingen altijd op tijd binnen!

Goed om te weten: een overzicht van je aanrekeningen van de laatste 24 maanden, vind je in je klantenzone.

Opgelet: activeerde je een domiciliëring? Dan kan het zijn dat je je volgende aanrekening toch nog per overschrijving moet betalen. Dit komt doordat een domiciliëring pas na een paar dagen actief is. Kijk dit gemakkelijk na bij "Betalingsinformatie" op je aanrekening.

Betaal online, zonder inloggen

Je kan nu je aanrekening betalen zonder in te loggen. Je vult enkel je gsm-nummer, het bedrag en je betaalmethode in. Betaal je aanrekening online.

Gebruik de My BASE-app of je klantenzone

In de My BASE-app en de  klantenzone kan je nog zoveel meer doen dan je aanrekeningen bekijken en betalen. 

  • Je houdt je verbruik in de gaten, altijd en overal.
  • Je stelt verbruiksmeldingen in: zo weet je bijvoorbeeld wanneer je belminuten bijna op zijn.
  • Je activeert een optie of een abonnement in enkele muisklikken. 
  • je beheert je persoonlijke gegevens, privacy-instellingen en voorkeuren. 

Overschrijving

Verkies je een klassieke overschrijving? Je vindt de betalingsgegevens en rekeningnummer ook terug op je aanrekeningen. Hieronder de gegevens die je nodig hebt:

  • Als gestructureerde mededeling gebruik je de referentie die je op je aanrekening terugvindt
  • IBAN: BE15 0018 3201 2930
  • BIC- of SWIFT-code: GEBA BE BB

Opgelet: als je een memodatum ingeeft, hou er dan rekening mee dat dit niet hetzelfde is als de vervaldatum van de aanrekening. Om te vermijden dat je lijn wordt geblokkeerd, geef je als memodatum dus minstens twee dagen voor de vervaldatum op.

Meer info over je gebruik

Op je aanrekening vind je wie wat verbruikte. Graag meer details? Die vind je terug in je klantenzone of op je aanrekening via mail.



Terug naar het overzicht