Alles over mijn BASE-aanrekening

Je kreeg net je eerste (vernieuwde) aanrekening en hebt nog wat vragen? Lees er alles over of bekijk onze video.   

Bekijk onze video

Het belangrijkste eerst

Bovenaan vind je alle belangrijkste informatie:

  • Je klantennummer en login
  • Wanneer je ten laatste moet betalen
  • Het totale bedrag, inclusief BTW 

Hoe kan je betalen?

Domiciliëring, altijd juist en op tijd

Een domiciliëring vraag je snel en eenvoudig aan via je klantenzone. De bedragen gaan automatisch van je rekening. Een overzicht van je aanrekeningen van de laatste 24 maanden, vind je online.

Opgelet: het kan dat je je volgende aanrekening nog per overschrijving moet betalen. Kijk dit na bij ‘Betalingsinformatie’ op je aanrekening.

Betaal online, zonder inloggen

Je kan nu je aanrekening betalen zonder in te loggen. Je vult enkel je GSM-nummer, het bedrag en je betaalmethode in. Betaal je aanrekening online.

Gebruik de My BASE-app of je klantenzone

Naast je aanrekeningen betalen, kan je nog zoveel meer in je Klantenzone of op de My BASE-app.
Je kan:

  • je verbruik checken, altijd en overal.
  • verbruiksmeldingen instellen, zo weet je bijvoorbeeld wanneer je belminuten bijna op zijn.
  • een optie of een abonnement activeren met één klik. 
  • je persoonlijke gegevens, privacy-instellingen en voorkeuren beheren.

Overschrijving

Verkies je een klassieke overschrijving? Je vindt de betalingsgegevens en rekeningnummer ook terug op je factuur/aanrekeningen.
Hieronder de gegevens die je nodig hebt:

  • Als gestructureerde mededeling gebruik je de referentie die je op je factuur/aanrekening terugvindt
  • IBAN: BE15 0018 3201 2930
  • BIC- of SWIFT-code: GEBA BE BB

Opgelet: als je een memodatum ingeeft, hou er dan rekening mee dat dit niet hetzelfde is als de vervaldatum van de factuur/aanrekening. Om te vermijden dat je lijn wordt geblokkeerd, geef je als memodatum dus minstens twee dagen voor de vervaldatum op.

Meer info over je gebruik

Op je aanrekening vind je wie wat verbruikte. Graag meer details? Die vind je terug in je klantenzone of op je aanrekening via mail.



Terug naar het overzicht