Generatie Plantrekkers kent haar limieten

En kiest wanneer ze erover gaat.

Limiet buiten abonnement, wat is dat juist?

  • Je kiest zelf het limietbedrag boven op je abonnementsprijs. 
  • Je limiet is meteen actief.
  • Je past je limiet aan waar en wanneer je maar wilt.
  • Aanpassing gemaakt? Met de My BASE-app gaat die onmiddellijk in!
Met de My BASE-app stel je zelf de limiet

Met de app stel je je limiet buiten abonnement in en pas je die snel en gemakkelijk aan. Gewoon klikken en het gaat meteen in. En met de My Budget Control in de app helpen we je stap voor stap je limiet voor de eerste keer in te stellen. Handig toch?

Heb je de My BASE-app nog niet? Download die dan zeker!

Het beste mobiel abonnement, met veel extra's!

Data Jump
Limiet buiten abonnement
Free Data Day
My BASE-app
Data Jump
Limiet buiten abonnement
Free Data Day
My BASE-app

ONLINE ONLY

ONLINE ONLY

6 GB

+ onbeperkt* bellen en sms'en


-25% LEVENSLANG

-25% LEVENSLANG

ONLINE ONLY

ONLINE ONLY

15 GB

+ onbeperkt* bellen en sms'en


-25% LEVENSLANG

-25% LEVENSLANG

ONLINE ONLY

ONLINE ONLY

40 GB

+ onbeperkt* bellen en sms'en


-25% LEVENSLANG

-25% LEVENSLANG

ONLINE ONLY

ONLINE ONLY

100 GB

+ onbeperkt* bellen en sms'en


-25% LEVENSLANG

-25% LEVENSLANG

Ben je al BASE-klant? 

Heb je al een BASE-abonnement? Jij kan ook genieten van de levenslange korting.  Ontdek hoe! 

Wil je meer weten?

Ontdek alles over limiet buiten abonnement in onze veelgestelde vragen!

Bijzondere voorwaarden voor abonnementen

* Aanbod voorbehouden voor een normaal gebruik zoals hier gedefinieerd.

De BASE tarieven zijn inclusief btw. Ze zijn onderhevig aan de algemene voorwaarden en de bijzondere voorwaarden van Telenet Group NV. Ze zijn voorbehouden voor persoonlijk en privégebruik. Na de eerste minuut betaal je per seconde. Eventuele inbegrepen minuten van BASE naar BASE zijn enkel geldig voor gebruik binnen België. Andere eventuele inbegrepen minuten en sms’en zijn van toepassing voor gebruik binnen België (naar Belgische nummers) en de EU-zone (naar nummers binnen de EU-zone). Eventuele inbegrepen mobiele data zijn van toepassing voor gebruik in België en de EU-zone, tenzij in het kader van een onbeperkt aanbod mobiele data (in welk geval verbruik in de EU-zone dat een bepaald volume overschrijdt bijkomend kan worden aangerekend). De internationale tarieven, kan je hier raadplegen. Bellen en sms’en naar speciale nummers, alsook het gebruik van diensten van derde partijen, is niet inbegrepen; het verbruik wordt steeds aangerekend bovenop je eventuele tegoed en/of bundels. Om de tarieven van oproepen naar speciale nummers (070, 0900, 1207...), te weten te komen, contacteer je ons via support of bel je naar 1999 via BASE (gratis in België) of naar +32 (0)486 19 1999 via om het even welk ander netwerk (betalend). De mobiele telefonie abonnementen voor particulieren zijn van onbepaalde duur. Je kan je contract op elk moment stopzetten. 
 
Data Jump: Het niet opgebruikte tegoed van je abonnement wordt overgedragen naar de volgende maand. De volgende maand gebruik je eerst het niet opgebruikte tegoed van de vorige maand op. Je kan niet opgebruikt tegoed slechts één maand overdragen. Bij wijziging van tariefplan wordt het overgedragen tegoed niet mee in rekening genomen voor pro rata aanrekening/terugbetaling. Het overgedragen tegoed vervalt bij overdracht van de overeenkomst door de klant. Onbeperkt bellen naar BASE: onbeperkte minuten naar het BASE-klanten. Aanbod voorbehouden voor een normaal persoonlijk gebruik zoals hier gedefinieerd.

Abonnement promotie voorwaarden

Tijdelijke promotie op BASE-abonnementen van € 15/maand, € 20/maand, € 29/maand en € 39/maand. Aanbod geldig van 30/01/2024 tot en met 07/04/2024. Op voorwaarde van activatie van bovenstaande BASE-abonnementen op de BASE-website, geniet de klant gedurende de looptijd van het contract van 25% korting op de maandelijkse abonnementsprijs.

Aanbod voorbehouden voor nieuwe BASE-klanten 
De promotie wordt automatisch toegepast voor nieuwe klanten tijdens de bevestiging van hun bestelling. 
Aanbod voorbehouden voor particulieren die nog geen BASE-abonnement hebben. Klanten met een BASE-herlaadkaart die willen overschakelen naar een BASE-abonnement of die van een andere operator komen, mogen in de 3 maanden vóór intekening geen BASE-abonnement gehad hebben voor hetzelfde mobiele nummer. Actie niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen en promoties, behalve met het BASE+TADAAM-voordeel. 
 
Aanbod voorbehouden voor bestaande BASE-klanten 
Bestaande BASE-klanten hebben ook recht op deze promotie, enkel en alleen indien zij langer dan 3 maand BASE-klant zijn en zij een nieuwe BASE-klant op een BASE-abonnement van € 15/maand, € 20/maand, € 29/maand of € 39/maand kunnen aanbrengen. De promotie is geldig op de huidige tariefplannen. Als de bestaande klant op een ander tariefplan zit, zetten we hem over naar één van deze tariefplannen. Als er aan de voorwaarden voldaan wordt, krijgt de bestaande BASE-klant gedurende de hele duur van het contract een korting van 25% op de maandelijkse abonnementskost in het geval van een abonnement van € 20/maand of € 29/maand of € 39/maand. De korting en eventuele overschakeling zal automatisch toegekend worden of gebeuren, zodra de simkaart van de nieuwe klant geactiveerd wordt. Dit dient ten laatste 30 dagen na aankoop te gebeuren. Indien de nieuwe klant zijn abonnement stopzet, wordt de bestaande klant niet automatisch naar het originele plan terug gemigreerd. Bij een verhoging van de basisprijs van het abonnement verhoogt ook de promoprijs met hetzelfde bedrag. 
De bestaande klant verliest zijn maandelijkse korting als hij zijn abonnement stopzet, migreert naar een € 15 of lager tariefplan, of indien de klant die hij aanbracht zijn abonnement stopzet. Actie voor bestaande klant is niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen en promoties behalve met de BASE+TADAAM-korting.