Hoe overschakelen naar een ander BASE-herlaadkaarttarief?

Vroeger waren er  2 BASE-herlaadkaarttarieven. Je kon kiezen voor:

  • extra belminuten naar BASE-nummers of,
  • extra belminuten naar alle netwerken.

Nu is er 1 plan met unieke voordelen.  Lees er alles over.

Wil je veranderen naar onze huidige herlaadtarieven? Dat kan in de My BASE-app, de klantenzone en via sms.

In de My BASE-app

  • Meld je aan op de My BASE-app. Ga naar ‘Tariefplan veranderen’. Kies je nieuwe tarief en bevestig.

In de klantenzone

  • Meld je aan in je klantenzone. Klik op de knop ‘Wijzig tariefplan’. Kies je nieuwe tarief en bevestig.

Via sms

  •  Sms VERANDER naar 1912

Je ontvangt een bevestigingsbericht van ons wanneer je aanvraag verwerkt is. Je resterende BASE-beltegoed dragen we over naar je nieuwe herlaadtarief.

Goed om te weten

  • Gebruik je gratis minuten/sms’en zeker op vóór je van tarief verandert. Anders zijn ze definitief verloren.
  • Je gratis data neem je wel mee.
  • Je geniet van je nieuwe voordelen na je eerste herlaadbeurt.