Wanneer je je diensten hebt geannuleerd/stopgezet of je toestel is defect, stuur je het gratis terug naar ons. Hoe doe je dit? Ontdek het in dit artikel!
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
De procedure is dezelfde, of je je nu binnen 14 dagen bedenkt (herroepingsrecht) na bestelling of je wil je BASE-dienst(en) (internet en/of TV) wilt stopzetten.
Neem eerst contact op met onze klantendienst op het nummer 1999 (gratis vanaf een BASE-nummer) of 32 486 19 19 99 (vanaf elke andere vaste of mobiele lijn).
Of vul dit online formulier in. Dan nemen wij contact met je op om dit te regelen.
Na ons gesprek ontvang je een e-mail met je retourlabel. Dat print je uit.
Bereid de terugzending voor:
Goed om te weten
De BASE-modem bevat de modem, de stroomkabel, enz. De BASE TV-box bevat de TV-box, de afstandsbediening, de stroomkabel, de HDMI-kabel, enz.
Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt om je pakket gratis te versturen.
Belangrijk
Lees goed na wat je moet doen.
Heb je je toestel binnen de afgelopen 14 dagen ontvangen?
Stuur het gratis op en je krijgt je geld terug. Lees hieronder hoe je dit doet.
Let op!
Heb je je toestel 15 dagen of langer geleden ontvangen?
We nemen helaas geen wifi-boosters of smartphones terug als het herroepingsrecht van 14 dagen is verlopen.
Tijdens de eerste 14 dagen na levering
Je hebt een probleem met je wifibooster of je smartphone. Wat moet je doen
Tijdens de garantieperiode
Je valt buiten de periode van herroepingsrecht (14 dagen na levering), maar je hebt een probleem met je wifi-booster of je smartphone binnen de garantieperiode van 2 jaar? Dan kan je dit doen:
Buiten de garantieperiode
Of je kan dit ook bespreken met een shopmedewerker. Ga gerust langs in een van onze BASE Shops.
Of neem gerust een kijkje op onze promo- en smartphone-pagina’s.
Vergeet je toestellen niet te recycleren.