Alles over mijn domiciliëring

Wat is een domiciliëring?

Een domiciliëring is een automatisch overschrijvingsbevel. Dit betekent dus dat de betalingen voor je aanrekeningen/facturen automatisch worden betaald. Zo ben je nooit te laat! 

Hoe activeer ik mijn domiciliëring?

Een Europese domiciliëring (SEPA) activeer je eenvoudig via Doccle of in je klantenzone. Ga naar Je facturen/aanrekeningen in de klantenzone en klik op Je factuur/aanrekening ontvangen/betalen. Dien een aanvraag in en wij activeren de domiciliëring zo snel mogelijk.

Goed om te weten

  • Het duurt enkele dagen voor je domiciliëring actief is. Op je volgende aanrekening/factuur zie je duidelijk of je domiciliëring in orde is. Is ze nog niet in orde? Betaal deze aanrekening/factuur online of via overschrijving.
  • Zodra "Het bedrag van <xxxx €> zal van je Europese domiciliëring <yyyyyyyyyyy> op <ddmmyyyy> worden afgehouden" op je aanrekening/factuur geschreven staat, is je domiciliëring volledig in orde.

Andere vragen

Ik veranderde van bankrekeningnummer. Hoe kan ik mijn Europese domiciliëring (SEPA) aanpassen?

Simpel! Dien een nieuwe aanvraag in via de klantenzone. 

Mijn Europese domiciliëring (SEPA) via bankrekening is geweigerd, hoe activeer ik deze opnieuw?

Opgelet! Als je bank je Europese domiciliëring (SEPA) weigert, zal Telenet Group je volgende aanrekeningen/facturen niet langer automatisch aanbieden ter betaling. Je moet dus eerst de domiciliëring opnieuw activeren.

Dien heel eenvoudig een nieuwe aanvraag in via de klantenzone of contacteer ons. Vergeet zeker niet je klant- en gsm-nummer bij de hand te houden.

Mijn Europese domiciliëring (SEPA) via bankrekening is geweigerd. Hoe betaal ik nu mijn openstaande aanrekening/factuur?

Betaal je aanrekeningfactuur online via de klantenzone of via overschrijving. Activeer nadien je Europese domiciliëring (SEPA) opnieuw.

Waar vind ik mijn klantnummer?

Je klantnummer bevat tien cijfers en vind je onder het vakje klant nr. op je aanrekeningen/facturen of in de klantenzone.