Alles over mijn domiciliëring

Wat is een domiciliëring?

Een domiciliëring is een automatisch overschrijvingsbevel. Dit betekent dus dat de betalingen voor je aanrekeningen/facturen automatisch worden betaald. Zo ben je nooit te laat! 

Hoe activeer ik mijn domiciliëring?

Een Europese domiciliëring (SEPA) activeer je eenvoudig via Doccle of via My BASE. Ga naar Je facturen/aanrekeningen in de My BASE App of in My BASE en klik op Je factuur/aanrekening ontvangen/betalenDien een aanvraag in en wij activeren de domiciliëring zo snel mogelijk.

Goed om te weten

  • Het duurt enkele dagen voor je domiciliëring actief is. Op je volgende aanrekening/factuur zie je duidelijk of je domiciliëring in orde is. Is ze nog niet in orde? Betaal deze aanrekening/factuur online of via overschrijving.
  • Zodra "Het bedrag van <xxxx €>  zal van je Europese domiciliëring <yyyyyyyyyyy> op <ddmmyyyy> worden afgehouden" op je aanrekening/factuur geschreven staat, is je domiciliëring volledig in orde.

Andere vragen

Simpel! Dien een nieuwe aanvraag in via My BASE.

Opgelet! Als je bank je Europese domiciliëring (SEPA) weigert, zal Telenet Group je volgende aanrekeningen/facturen niet langer automatisch aanbieden ter betaling. Je moet dus eerst de domiciliëring opnieuw activeren.

Dien heel eenvoudig een nieuwe aanvraag in via My BASE of contacteer ons. Vergeet zeker niet je klant- en gsm-nummer bij de hand te houden.

Betaal je aanrekeningfactuur online via My BASE of via overschrijving. Activeer nadien je Europese domiciliëring (SEPA) opnieuw.

Je klantnummer bevat tien cijfers en vind je onder het vakje klant nr. op je aanrekeningen/facturen of in My BASE.