FR NL EN
FR NL EN
Gsm-abonnementen Prepaid Herladen Roaming Alle mobiele producten
Gsm-abonnementen Prepaid Herladen Roaming Alle mobiele producten
Particulieren Zelfstandigen
Particulieren Zelfstandigen

Waar je klanten- of accountnummer vinden?

Wanneer je contact opneemt met BASE, vragen we je om je klantennummer en/of accountnummer. Zo kunnen we jouw gegevens snel vinden in ons klantenbestand en je meteen helpen. Je klanten- en accountnummer kan je vinden in My BASE en op je aanrekening.

Hoe je klantennummer of accountnummer vinden?

Je kan je klantennummer in My BASE (Rechtsboven op de pagina Profiel), op je bestelbevestiging (in je mailbox) en in je aanrekening/factuur (linksboven) vinden.
Je kan je accountnummer in My BASE (bovenaan de pagina) en op je aanrekening/factuur (op de eerste pagina, naast de datum) vinden.

Klantennummer of accountnummer, wat is het verschil?

Je klantennummer heb je bijvoorbeeld nodig wanneer…

Je accountnummer gebruiken we om je aanrekeningen of facturen met de juiste gegevens op te maken.

Goed om te weten: meestal heb je maar één accountnummer, maar je kan er ook meerdere hebben. Heb je bijvoorbeeld een aparte aanrekening voor een gsm-abonnement van je partner of kind? Dan gebruiken we een ander accountnummer. Handig, want zo kunnen jij en wij de aanrekeningen gemakkelijk onderscheiden.