Problemen met je (online) bestelling?

Welk probleem ervaar je?

Kijk dan het volgende na…

  • Betaal je met VISA of Mastercard? Zorg dat de naam en voornaam die je invult bij je leveringsadres, dezelfde zijn als die op je kaart.
  • Is de geldigheidsdatum van je kaart nog in orde?
  • Heb je voldoende saldo op je kaart?
  • Dubbelcheck de nummers op je krediet- of bankkaart. Misschien gaf je een fout nummer in.

Krijg je een foutmelding bij de betaling? Contacteer ons, beschrijf wat er fout gaat en welke foutmelding je precies krijgt. We helpen je zo snel mogelijk. Opgelet: krijg je een foutmelding bij het betalen, als je op het logo van je bank klikt? Contacteer dan je bank.

Heb je geen bevestigingsmail van BASE gekregen nadat je de betaling succesvol uitvoerde? Contacteer ons en bezorg ons je betalingsbewijs. Hiermee verwerken we je bestelling zo snel mogelijk.

BASE doet de verzending van toestellen via PostNL. Dankzij de Track & Trace-link kan je je bestelling makkelijk volgen.

Het pakket is volgens Track & Trace afgeleverd, maar jij hebt niets ontvangen? Contacteer ons en vermeld zeker je bestelnummer: dat vind je terug in de e-mails die je na je bestelling kreeg. We proberen je zo snel mogelijk verder te helpen.

Opgelet, een fysieke simkaart ontvang je via Bpost in je brievenbus zonder Track & Trace-link.

Is je BASE modem of BASE TV-box defect?

Kijk eerst na of er geen algemene storing is of misschien zijn de kabels niet (meer) goed aangesloten. Lees hier wat je nog kan doen. 

Kocht je een wifi-booster of smartphone bij BASE?

Bekijk de FAQ: Hoe een toestel terugsturen? | BASE om te zien wat je kan doen als dit niet (meer) werkt.

Bij sommige online bestellingen zijn we bij wet verplicht je te identificeren. 

Loop je als nieuwe klant vast omdat je manueel ingevoerde adresgegevens niet herkend worden? Of heb je niet het juiste identiteitsbewijs? Kom dan langs in een BASE Shop. We helpen je er graag verder met je probleem.

Heb je als bestaande klant problemen met je identificatie omdat onze systemen aangeven dat we je al kennen als klant? Dat los je op door in te loggen met je BASE-inloggegevens.

Om je simkaart te activeren, heb je de e-mail nodig waarmee we je informeerden dat je simkaart verstuurd werd.  Kies dan hoe je de simkaart wenst te activeren.  Check onze FAQ: Hoe je simkaart activeren? | BASE 

Volg de stappen en zorg ervoor dat het in de juiste volgorde wordt geïnstalleerd.  Zie onze FAQ: Zelf BASE installeren | BASE.