Heb je net vanop afstand een BASE-product gekocht maar bedenk je je? Kan gebeuren! Dit noemen we het ‘herroepingsrecht’.
Je hebt iets besteld/gekocht via onze BASE-website, telefonisch via de klantendienst of je bent naar de BASE Shop gegaan en je bestelling/aankoop werd naar je thuis gestuurd.
Na je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je te bedenken. Je hoeft helemaal geen reden hiervoor op te geven.
Wil je de bestelling van je internet-, tv-, of mobiel abonnement binnen de 14 dagen annuleren? Bezorg ons dan dit herroepingsformulier of neem contact op met onze klantendienst. Wij brengen de herroeping voor je in orde en bezorgen je via mail een verzendlabel om de bijhorende toestellen terug te sturen.
Wil je de bestelling van je internet-, tv-, of mobiel abonnement binnen de 14 dagen annuleren? Neem dan eerst contact op met onze klantendienst op het nummer 1999 (gratis vanaf een BASE-nummer) of +32 486 19 19 99 (vanaf elke andere vaste of mobiele lijn). Of vul je liever een online formulier in? Dan nemen wij contact met je op. Wij brengen de herroeping voor je in orde.
Zolang je de simkaartze niet activeert/gebruikt, rekenen we niets aan voor deze simkaart.
Check hiervoor onze FAQ: Hoe een toestel terugsturen? | BASE
Daar delen we ook de voorwaarden om een toestel terug te sturen.