FR NL EN
FR NL EN
Gsm-abonnementen Prepaid Herladen Roaming Alle mobiele producten
Gsm-abonnementen Prepaid Herladen Roaming Alle mobiele producten
Particulieren Zelfstandigen
Particulieren Zelfstandigen

Schade melden op het netwerk

Werden kabels, buizen of kasten beschadigd op één van de netwerken die BASE gebruikt? Je neemt dan rechtstreeks contact op met netwerkeigenaars: Telenet of VOO.

Let op: merk je alleen hinder op je eigen modem of binnenbekabeling? Dan helpt BASE je graag verder! Ontdek hoe je dat kan oplossen.

Contacteer de juiste netwerkeigenaar

Je belt naar

  • 015 666 555 voor schade op het Wyre-netwerk.
  • 078 50 50 50 voor schade op het VOO-netwerk.

Ben je niet zeker op welk netwerk de schade zich voordoet?

Wat werd er beschadigd?

Wanneer je de schade meldt, geef je zo gedetailleerd mogelijk de situatie weer:

  • Wat werd er beschadigd? Dit kunnen (coax)kabels, wachtbuizen, kastjes op straat zijn.
  • Waar werd de schade toegebracht? Geef een adres en gemeente op en eventueel een plaatsbeschrijving (bijvoorbeeld “op de hoek van de straat”).
  • Zorgt de schade voor hinder bij klanten?
  • Zorgt de schade voor verkeershinder?

Distributiepunt? Coaxkabel? Geen idee wat wat is? Lees er meer over!