Tip: al gedacht aan een domiciliëring? Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over je factuur/aanrekening en regelt je bank de betaling automatisch.
Je kan je factuur/aanrekening online betalen via My BASE (Betaal een factuur/aanrekening) of de My BASE-app (Mijn facturen/aanrekeningen).
Is de knop niet zichtbaar? Als je je facturen/aanrekeningen betaalt met domiciliëring, gebeurt de betaling automatisch.
Verkies je een klassieke overschrijving? Je vindt de betalingsgegevens en rekeningnummer ook terug op je factuur/aanrekeningen.
Hieronder de gegevens die je nodig hebt:
Opgelet: als je een memodatum ingeeft, hou er dan rekening mee dat dit niet hetzelfde is als de vervaldatum van de factuur/aanrekening. Om te vermijden dat je lijn wordt geblokkeerd, geef je als memodatum dus minstens twee dagen voor de vervaldatum op.
Met een afbetalingsplan helpen we je om je BASE-aanrekeningen te betalen. Je betaalt je openstaand saldo in schijven terug én je kan toch van je diensten blijven genieten. Maandelijks betaal je dan...
Wil je niet alleen je eigen factuur/aanrekening betalen, maar ook die van iemand anders? Geef eenvoudig het gsm-nummer in waarvoor je wil betalen en het te betalen bedrag.