1.1. Deze bijzondere voorwaarden zijn samen met de algemene voorwaarden van Telenet Group van toepassing op BASE Cloud. Ingeval van tegenstrijdigheid tussen de algemene voorwaarden en deze bijzondere voorwaarden, hebben de bepalingen van deze bijzondere voorwaarden voorrang.
1.2. BASE Cloud valt onder de definitie van "Diensten" zoals voorzien in de algemene voorwaarden.
1.3. BASE Cloud laat de Klant toe om:
Naar gelang de updates van BASE Cloud kunnen er bepaalde functionaliteiten worden toegevoegd, gewijzigd of geschrapt.
1.4. BASE Cloud wordt gehost op de servers van Amazon. Voor meer informatie over de gebruikte beveiliging en encryptie, gelieve volgende websites te raadplegen:
https://aws.amazon.com/agreement
https://aws.amazon.com/service-terms
https://aws.amazon.com/compliance
2.1. De Klant die toegang wenst te hebben tot BASE Cloud moet zijn abonnementsaanvraag indienen in overeenstemming met de algemene voorwaarden.
2.2. Enkel de Klant die een abonnement met betrekking tot Mobiele diensten met Telenet Group heeft afgesloten, kan toegang krijgen tot BASE Cloud.
2.3. De Klant erkent dat de activering en het gebruik van BASE Cloud slechts kan gebeuren mits de door de Klant gebruikte apparatuur over de vereiste technische specificaties beschikt, welke mogelijk tijdens de duur van de Overeenkomst dienen te worden bijgewerkt.
2.4. De activering van BASE Cloud dient te gebeuren door de Klant. Per Klant kan slechts één BASE Cloud worden geactiveerd. De Klant erkent dat er een beperkte tijdspanne kan verlopen tussen de aanvraag tot activatie en de effectieve activering van BASE Cloud.
2.5. De activering en toegang tot BASE Cloud vergt het gebruik van identificatiegegevens en een paswoord. Enkel de Klant is verantwoordelijk voor het gebruik van zijn identificatiegegevens en paswoord en de mededeling ervan aan derden. Elk gebruik dat van BASE Cloud wordt gemaakt na invoering van de identificatiegegevens of het paswoord van de Klant, wordt geacht te zijn uitgevoerd door de Klant zelf of met zijn toestemming. In geval van verlies of diefstal van de identificatiegegevens of het paswoord van de Klant, dient de Klant onmiddellijk over te gaan tot de vernietiging ervan en dient hij nieuwe identificatiegegevens en een paswoord aan te maken.
3.1. BASE Cloud is exclusief voorbehouden voor een normaal privé gebruik als goede huisvader.
De Klant verbindt er zich toe om deze bijzondere voorwaarden alsook de geldende wetten en regelgeving van toepassing op BASE Cloud te respecteren. BASE Cloud mag niet gebruikt worden voor commerciële doeleinden. Telenet Group kan geenszins verantwoordelijk worden gesteld, noch burgerlijk, noch strafrechterlijk, ingevolge het niet naleven door de Klant van de bepalingen in deze bijzondere voorwaarden.
De Klant verbindt er zich toe om BASE Cloud niet te gebruiken om:
3.2. De toegang tot BASE Cloud is strikt persoonlijk en onoverdraagbaar.
3.3. De toegang tot BASE Cloud is permanent beschikbaar zonder enige tijdslimiet, dit onder voorbehoud van onderbrekingen die voortkomen uit een oorzaak vreemd aan Telenet Group, ongeacht of ze inherent zijn aan de technische betrouwbaarheid van de gebruikte apparatuur of technologie, of te wijten aan eender welk voorval vreemd aan Telenet Group die Telenet Group in de onmogelijkheid stelt toegang tot BASE Cloud te verschaffen. Behalve ingeval van een aan Telenet Group toerekenbare fout, kan Telenet Group geen enkele garantie bieden betreffende de toegangstijden tot het internet, de vertragingen in de overbrenging van gegevens of de kwaliteit ervan en eventuele toegangsbeperkingen tot netwerken en servers verbonden met het internet.
3.4. De software noodzakelijk voor het gebruik van BASE Cloud kan enkel worden geïnstalleerd op de daartoe geëigende apparaten. De Klant kan de software enkel installeren na aanvaarding van de algemene voorwaarden en licentieovereenkomst(en) die daarop van toepassing zijn.
3.5. Telenet Group verleent de Klant een niet-exclusief, persoonlijk en privaat gebruiksrecht op de software met als enige doel de levering van BASE Cloud mogelijk te maken. Het is de Klant niet toegestaan om over te gaan tot het wijzigen, kopiëren of publiek maken van de software. Er wordt de Klant geen enkele garantie gegeven dat de software geen defecten of onregelmatigheden bevat. Eventuele defecten of onregelmatigheden geven de Klant geen recht op schadevergoeding.
3.6. Enkel de Klant is verantwoordelijk voor de gegevens die met toepassing van BASE Cloud worden opgeslagen. De Klant waarborgt dat deze gegevens de intellectuele eigendomsrechten en/of andere rechten van derden niet schenden. De Klant verbindt zich er toe geen enkele informatie van onrechtmatige of ongeoorloofde aard te laten voorkomen op de opslagruimte en servers die hem ter beschikking wordt gesteld. Telenet Group behoudt zich het recht voor om op eigen initiatief of op vraag van de bevoegde overheid elke opslagruimte van de Klant waarvan de inhoud in strijd zou zijn met de bepalingen van dit artikel, geheel of gedeeltelijk, openbaar te maken, te verwijderen, te wijzigen of te verplaatsen zonder dat de Klant ter zake enige aanspraak op een schadevergoeding kan laten gelden.
3.7. De gegevens opgeslagen door de Klant op de servers van Telenet Group of haar partners zullen worden vernietigd na beëindiging van de overeenkomst aangaande de levering van Clouddiensten tussen Telenet Group en de Klant.
3.8. Telenet Group biedt de Klant, via de dienst BASE Cloud, de mogelijkheid om gegevens op de servers van Telenet Group of haar partners te plaatsen en deze gegevens te synchroniseren met computers of mobiele toestellen waarop de Klant de nodige software heeft geïnstalleerd. De Klant kan bovendien deze gegevens online ophalen via de website. De Klant erkent dat wanneer de inhoud van gesynchroniseerde mappen wordt verwijderd, deze inhoud ook wordt verwijderd op de servers van Telenet Group of haar partners alsmede op de andere gesynchroniseerde apparaten van de Klant.
3.9. De Klant kan de bestanden versleutelen. De Klant erkent dat Telenet Group op geen enkele wijze verantwoordelijk is en in bepaalde gevallen zelfs in de onmogelijkheid verkeert om te helpen bij de decrypteren van bestanden.
3.10. De maximale opslagcapaciteit stemt overeen met de waarden opgenomen in de technische specificaties die onder meer beschikbaar zijn op de website van het betrokken product. Indien de Klant de maximale opslagcapaciteit overstijgt, behoudt Telenet Group zich het recht voor om na voorafgaandelijke kennisgeving aan de Klant ofwel een bijkomende vergoeding aan te rekenen ofwel gegevens van de Klant te verwijderen.
3.11. Aanvullend op de beperkingen die verband houden met de opslapcapaciteit, afhankelijk van de geselecteerde BASE Cloud, gelden enkele andere beperkingen:
3.12. Omwille van operationele- of veiligheidsredenen, behoudt Telenet Group zich het recht voor om toegang te hebben tot BASE Cloud.
3.13. De Klant aanvaardt dat bij het overschrijden van de voorziene volumes de toegang tot bepaalde diensten van BASE Cloud geheel of gedeeltelijk kan worden geblokkeerd.
3.14. De dienst BASE Cloud stelt gebruikers in staat toegang te krijgen tot websites van zakelijke partners of kan tevens andere functies aanbieden, zoals, bijvoorbeeld, sociale netwerken. Het gebruik ervan wordt overgelaten aan de Klant en gebeurt op voorwaarde van aanvaarding door de Klant van de bepalingen en voorwaarden van dergelijke websites. Telenet Group kan niet aansprakelijk worden gesteld voor een schending door de Klant van de voorwaarden van deze partnerbedrijven. De Klant is zich ervan bewust dat deze sites buiten de controle en de verantwoordelijkheid van Telenet Group vallen. De toegang tot websites van zakelijke partners of van andere functies kan veranderen in de tijd.
4.1. Aangezien gebruik wordt gemaakt van internet, kan het gebruik van BASE Cloud risico's inhouden op binnendringen door derden of op virussen voor het informaticasysteem en de apparatuur van de Klant. De Klant moet zijn eigen apparatuur en gegevens op gepaste wijze beschermen, in het bijzonder tegen virussen en indringers, en draagt daarvoor de volle verantwoordelijkheid.
4.2. De scanning- en filteractiviteiten welke Telenet Group desgevallend uitvoert of aanbiedt, gebeuren op basis van redelijke inspanningen en Telenet Group kan hun doeltreffendheid niet garanderen. Telenet Group is niet aansprakelijk indien, niettegenstaande de geleverde inspanningen, er toch ongewenste elektronische post zou toekomen of vertrekken, virussen zouden binnendringen of indringers zich toegang zouden verschaffen tot de apparatuur of de gegevens van de Klant.
4.3. Telenet Group kan in geen geval aansprakelijk worden gehouden voor schade voortvloeiende uit:
4.4. De Klant verbindt er zich toe Telenet Group integraal te vrijwaren tegen klachten of vorderingen van derden die voortvloeien uit een onrechtmatig gebruik door de Klant van BASE Cloud (bijv. schending van de intellectuele eigendomsrechten).
5.1. De Klant kan BASE Cloud schriftelijk, via zijn klantenzone of via de My BASE-app, op elk moment en zelfs onmiddellijk beëindigen.
5.2. Telenet Group kan de BASE Cloud dienst beëindigen mits het respecteren van een voorafgaandelijke opzeggingstermijn van 1 maand.
5.3. De Klant erkent dat een wijziging of een overdracht van het door hem gekozen tariefplan mogelijk de onmiddellijke beëindiging van BASE Cloud tot gevolg heeft.
5.4. Bij beëindiging van de BASE Cloud heeft de Klant geen recht op terugbetaling van de reeds betaalde abonnementsgelden.
5.5. Het einde van de overeenkomst brengt de automatische uitwissing met zich mee van alle gegevens die met toepassing van BASE Cloud werden opgeslagen. De Klant moet dus, regelmatig en op een aparte server, alle gegevens bewaren waarvan hij het opslaan aan Telenet Group heeft toevertrouwd.