EN FR NL

De limiet van meldingen aanpassen

Eerst even dit

We werken volop aan een nieuwe klantenzone om het voor jou nog makkelijker te maken. Meld je in de klantenzone aan om van alle opties te genieten. Welk scherm heb je dan voor je? 

Je kan de limiet van de meldingen in je klantenzone instellen op een ander bedrag: € 5, € 10, € 15, € 25, € 30, € 50, € 75 en € 100 boven je abonnement. Ga naar Je verbruiksmeldingen en stel je limiet in.

Informatie voor particulieren

Je kan de limiet van je meldingen instellen op een ander bedrag: € 25, € 50, € 75, € 100 of € 200 boven je abonnement.

Je limiet aanpassen

  • In je klantenzone: ga naar Mijn instellingen > Budget alert en verander je limiet.
  • Per sms: stuur een van deze codes naar 1908: ALERT 25, ALERT 50, ALERT 75, ALERT 100 of ALERT 200. (Let op de spatie tussen ALERT en het bedrag).

Voorbeeld: bij een limiet van € 25 ontvang je een eerste melding wanneer je meer verbruikt dan je abonnement. Je ontvangt een tweede melding wanneer je € 25 bovenop je abonnement gebruikt. En dan telkens wanneer er € 25 bijkomt (€ 50, € 75, € 100 …).

Informatie voor zelfstandigen

Je krijgt een melding via sms wanneer …

  • je meer verbruikt dan je abonnement.
  • je € 50 extra verbruikt bovenop je abonnement (bij € 50 , € 100, € 150 …).


Terug naar het overzicht