Hoe (de)activeer je verbruiksmeldingen?

Wist je dat je verbruiksmeldingen kan instellen in de MY BASE-app of in My BASE? Zo hou je je verbruik gemakkelijker onder controle.  

Hoe werkt het?

Als je een verbruiksmelding aanzet, krijg je een e-mail of sms van ons zodra je een bepaald bedrag of percentage van je inbegrepen packs/opties of bonussen verbruikt hebt.  

Belangrijk: wanneer je een van de ingestelde drempels bereikt, sturen we je een melding, maar blokkeren we je verbruik niet. Blijf je verder surfen? Dan blijf je data/opties verbruiken (binnen of buiten je bundel).  

Hoe (de)activeer je verbruiksmeldingen? 

Bekijk onze video en ontdek alles wat je moet weten over verbruiksmeldingen. 

In de My BASE-app

  • Open de My BASE-app op je smartphone 

  • Ga naar de menu-optie “Meer”;  

  • Klik dan op “Verbruiksmeldingen”;  

  • Selecteer de notificaties die je wil (de)activeren voor je verbruik of eventueel andere opties;
  • Geef aan hoe je de notificaties graag ontvangt (via e-mail of SMS).  

In My BASE

  • Ga naar My BASE;  

  • Klik op « Verbruiksmeldingen instellen »;  

  • Selecteer de notificaties die je wil (de)activeren voor je verbruik of eventueel andere opties; 

  • Geef aan hoe je de notificaties graag ontvangt (via e-mail of SMS).

Verbruik buiten je abonnementen of betaaldiensten/diensten van derden blokkeren

Dankzij de limiet buiten abonnement blokkeer je je verbruik buiten abonnement vanaf een bepaald bedrag boven op je abonnementsprijs. Stel hiervoor in enkele kliks een limietbedrag in. Wil je geen kosten boven op je abonnementsprijs kunnen maken? Stel dan de limiet op € 0. Zo wordt je verbruik meteen geblokkeerd als het buiten je abonnement valt.  

Meer weten over de limiet buiten abonnement.  

Wil je diensten van derden/betaaldiensten zoals betaalnummers, oproepen van het buitenland of aankopen via PayByMobile volledig blokkeren? Dat kan! Lees hier hoe je blokkeringen instelt.