EN FR NL

De waarschuwingsdienst in- en uitschakelen

Eerst even dit

We werken volop aan een nieuwe klantenzone om het voor jou nog makkelijker te maken. Meld je in de klantenzone aan om van alle opties te genieten. Welk scherm heb je dan voor je? 

Informatie voor particulieren

In je klantenzone: ga naar Je verbruiksmeldingen en stel je limiet in.

Informatie voor zelfstandigen

Via sms: stuur NOALERT (geen meldingen meer) of YESALERT (opnieuw meldingen) naar 1908. 

Ontvang je meteen een melding wanneer je boven je limiet zit?

Je ontvangt meteen een melding wanneer je boven je limiet zit.

Goed om te weten: je kan verbruikslimieten voor mobiel internet in het buitenland ook uitschakelen in je klantenzone. Ga naar Je verbruiksinstellingen en schakel Verbruikslimiet voor mobiel internet in het buitenland uit.

Informatie voor particulieren

  • In je klantenzone: ga naar Mijn instellingen > Budget alert en schakel Budget alert in of uit.
  • Via sms: stuur NOALERT (geen meldingen meer) of YESALERT (opnieuw meldingen) naar 1908. 

Informatie voor zelfstandigen

Via sms: stuur NOALERT (geen meldingen meer) of YESALERT (opnieuw meldingen) naar 1908.

Ontvang je meteen een melding wanneer je boven je limiet zit?

Het kan een paar uur duren voor je een melding krijgt dat je boven je limiet zit. Zo moeten we wachten tot we alle gegevens van de buitenlande operator ontvangen hebben. Je kan je limiet ook aanpassen in je klantenzone: ga naar Instellingen > Dataverbruik en stel je limiet in.



Terug naar het overzicht