Hoe stel ik een limiet buiten abonnement in?

Krijg je af en toe onverwacht veel extra kosten op je aanrekening of factuur? Niet leuk natuurlijk. Met onze limiet buiten abonnement, beslis je zelf hoeveel je extra uitgeeft per abonnementsperiode. Want jij bent natuurlijk de baas! 

Hoe werkt het?

De limiet buiten abonnement stel je in via de klantenzone of in de My BASE-app.  Alleen de beheerder van een BASE-account kan limieten buiten abonnement instellen.

  • Open de app
  • Klik op "Meer" onderaan je scherm
  • Kies "Limiet buiten abonnement"
  • Kies het bedrag dat je maximaal wil uitgeven bovenop je abonnement en sla de aanpassingen op

Je limiet buiten abonnement is meteen actief. 

Wil je de limiet veranderen of uitschakelen? Dat doe je op dezelfde manier.

Zet om uit te schakelen, de knop gewoon terug uit. 

 

Tip: wist je dat je met de My BASE-app altijd en overal je BASE-abonnement kan beheren? Waar je ook bent. 

Ga naar de klantenzone, klik op "Limieten", daarna "Limiet buiten abonnement" en kies het bedrag dat je maximaal wil uitgeven bovenop je abonnement.

Je limiet buiten abonnement is meteen actief. Wil je de limiet veranderen of uitschakelen? Dat doe je op dezelfde manier.

Opgelet!

Het gaat om een limiet buiten je abonnement. Dat betekent dat je ermee de kosten beperkt die niet inbegrepen zitten in je abonnement. Alles binnen je abonnement, kan je gewoon blijven gebruiken. 

 Een voorbeeld

Je hebt een BASE 20 en activeert een limiet buiten abonnement van € 5. Je koopt enkele tickets van De Lijn voor in totaal € 5 en bereikt dus je limiet buiten abonnement. 

Je kan niet meer: bellen naar betalende nummers, betalen voor diensten van derden, andere kosten maken buiten abonnement. 

 Je kan wel nog: telefoneren en sms’en, surfen (als je data nog niet opgebruikt is).