Problemen met je online bestelling?

Een probleem met je online bestelling? Hier vind je alle oplossingen. 

De online betaling lukt niet

Kijk dan het volgende na…

  • Betaal je met VISA of Mastercard? Zorg dat de naam en voornaam die je invult bij je leveringsadres, dezelfde zijn als die op je kaart.
  • Is de geldigheidsdatum van je kaart nog OK?
  • Heb je voldoende saldo op je kaart?
  • Bestel je vanuit België en gebruik een binnenlandse bankkaart?
  • Dubbelcheck de nummers op je krediet- of bankkaart. Misschien gaf je een fout nummer in.

Nog altijd niet gelukt? Neem contact op met je bank.

Ik krijg een foutmelding bij de betaling

Contacteer ons, beschrijf wat er fout ging en welke foutmelding je precies krijgt. We helpen je zo snel mogelijk.

Opgelet: krijg je een foutmelding bij het betalen, wanneer je op het logo van je bank klikt? Contacteer dan je bank.

Ik heb betaald, maar ik kreeg geen bevestigingsmail

Heb je geen bevestigingsmail van BASE gekregen nadat je de betaling succesvol uitvoerde? Neem contacteer met ons op en bezorg ons je betalingsbewijs. Hiermee verwerken we je bestelling zo snel mogelijk.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Goed om te weten: weet je niet waar je pakket zich bevindt? Dankzij de Track & Trace-link van PostNL kan je je bestelling gemakkelijk volgen.

Het pakket is volgens Track & Trace afgeleverd, maar jij hebt niets ontvangen? Geen paniek, we kijken het samen met jou na! Contacteer ons en zet er zeker ook je bestelnummer bij. Dat vind je terug in de e-mails die je na je bestelling kreeg. We helpen je zo snel mogelijk.

Mijn toestel is stuk/defect

Kocht je je toestel nieuw?

Goed om te weten: je geniet van 2 jaar garantie op alle toestellen die je bij BASE aankoopt. 

Breng je toestel in een BASE Shop in de buurt. Denk eraan om je betaalbewijs mee te brengen. Kan je je betaalbewijs niet meer vinden? Contacteer ons zodat we dit samen bekijken. 



Terug naar het overzicht