Een probleem met je online bestelling? Hier vind je alle oplossingen.
Kijk dan het volgende na…
Nog altijd niet gelukt? Neem contact op met je bank.
Contacteer ons, beschrijf wat er fout ging en welke foutmelding je precies krijgt. We helpen je zo snel mogelijk.
Opgelet: krijg je een foutmelding bij het betalen, als je op het logo van je bank klikt? Contacteer dan je bank.
Heb je geen bevestigingsmail van BASE gekregen nadat je de betaling succesvol uitvoerde? Contacteer ons en bezorg ons je betalingsbewijs. Hiermee verwerken we je bestelling zo snel mogelijk.
Goed om te weten: bestelde je een smartphone en weet je niet waar je pakket zich bevindt? Dankzij de Track & Trace-link van PostNL kan je je bestelling gemakkelijk volgen.
Het pakket is volgens Track & Trace afgeleverd, maar jij hebt niets ontvangen? Geen paniek, we kijken het samen met jou na! Contacteer ons en vermeld zeker je bestelnummer bij. Dat vind je terug in de e-mails die je na je bestelling kreeg. We helpen je zo snel mogelijk.
Kocht je een nieuw toestel bij BASE?
Dan krijg je 2 jaar garantie. Meld je kapotte toestel aan en wij regelen alles. Of breng je toestel binnen in een BASE Shop in de buurt. Denk eraan om je betaalbewijs mee te brengen. Kan je dat niet meer vinden? Contacteer ons zodat we dit samen kunnen bekijken.
Bij sommige online bestellingen zijn we bij wet verplicht je te identificeren.
Loop je als nieuwe klant vast omdat je manueel ingevoerde adresgegevens niet herkend worden? Of heb je niet het juiste identiteitsbewijs? Kom dan langs in een BASE Shop. We helpen je er graag verder met je probleem.
Heb je als bestaande klant problemen met je identificatie omdat onze systemen aangeven dat we je al kennen als klant? Dat los je op door in te loggen met je BASE-inloggegevens.
Om je simkaart te activeren, heb je de e-mail nodig waarmee we je informeerden dat je simkaart verstuurd werd. Daarin staat een link om je simkaart meteen en automatisch te activeren.
E-mail niet ontvangen of vind je 'm niet meer terug? Geen probleem. Vul je persoonlijke informatie manueel in via de My BASE-app of op base.be/activeer. Zo activeer je je simkaart in een oogwenk.