Alles over je online bestelling

Heb je net een gsm-abonnement besteld, een simkaart of een gloednieuwe smartphone? Top! Wat gebeurt er nu?

We sturen je een bevestigingsmail meteen na je bestelling. We houden je ook op de hoogte van je bestelling/levering via e-mail. Je bestelling wordt opgestuurd de volgende werkdag en je ontvangt ze binnen de 3 werkdagen. 

Belangrijk: dit is alleen mogelijk … 

  • als je de correcte gegevens doorgaf;  
  • als je geen onbetaalde aanrekeningen/facturen hebt bij BASE;  
  • als de bestelde smartphone voorradig is. 

Goed om te weten: dankzij de Track & Trace-link van PostNL volg je gemakkelijk de levering van je bestelling. De simkaart ontvang je van de postbode in je brievenbus.  

In de online BASE-shop kan je met VISA, Mastercard of Bancontact betalen. Je hebt daarvoor wel een digipass (kaartlezer) nodig. Je kan ook betalen met de app van je bank of met de Bancontact-app (Payconiq by Bancontact).

Een paar dagen na je bestelling ontvang je een aankoopbewijs. Dat bewijs is handig wanneer er bv. een probleem zou zijn met je toestel. Heb je je aankoopbewijs niet (meer)? Contacteer ons

Belangrijk: lukt je betaling niet of krijg je een foutmelding? Lees hoe je dit best oplost.  

Wist je dat ... 

  • BASE samen met Ingenico werkt, de marktleider in e-commerce en online betalingen? Zij garanderen je een 100%-veilige betaling.
  • je je aankoop terugvindt onder ‘BASE online shop’ op je rekeningafschrift. 

Betaald, maar geen bevestigingsmail ontvangen?

Contacteer ons en bezorg ons je betaalbewijs. We verwerken je bestelling zo snel mogelijk. 

Belangrijk: heb je betaalproblemen of krijg je een foutmelding te zien? Lees hier hoe je dit oplost.  

Heb je je bestelling net afgerond, maar wil je graag nog iets aanpassen? Of heb je je bedacht en wil je je bestelling annuleren?  Dat kan gebeuren. 

Het afleveradres aanpassen

Per ongeluk een verkeerd leveringsadres doorgegeven voor je pakketje? Neem dan best contact op met onze koerierdienst PostNL. BASE kan het adres niet meer wijzigen voordat je bestelling opgestuurd wordt. 

Je simkaart, abonnement of herlaadkaart annuleren

Net BASE geworden? Dan ontvang je binnen enkele dagen je nieuwe BASE-simkaart voor je abonnement of herlaadkaart in je brievenbus. Zolang je ze niet activeert/gebruikt, rekenen we niets aan voor deze simkaart.  

Je abonnement of herlaadkaart aanpassen

Wil je je keuze aanpassen na je bestelling? Activeer eerst je simkaart zodra je ze ontvangt. Als je simkaart actief is, kan je in My BASE een ander abonnement of herlaadtarief kiezen. 

Opgelet: heb je een abonnement genomen in combinatie met een smartphone? Dan moet je eerst je smartphone annuleren/weigeren.  

Je toestel annuleren/terugsturen

Na je bestelling heb je 14 dagen om je te bedenken, en dus om gebruik te maken van je herroepingsrecht. Concreet mag je je ongebruikte smartphone in de originele verpakking en met alle accessoires retourneren.

Je kan ook het pakketje weigeren wanneer de koerier het komt leveren. We storten het bedrag dan gewoon terug. 

Abonnement of herlaadkaart

Wij sturen je simkaart per post de volgende werkdag. Je ontvangt ze in je brievenbus.  

Smartphone with monthly plan

Na je bestelling ontvang je een e-mail van PostNL (koeriersbedrijf) met een link naar de Track & Trace van je pakketje. Zo weet je waar je bestelling zich bevindt.  

Ben je niet thuis? Dan brengt de koerier je pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt en laat je de gegevens ervan achter. Je hebt 7 dagen tijd om je pakket op te halen. Daarna wordt je bestelling automatisch terug naar BASE gestuurd.  

Bestelling niet geleverd?

Het pakket is volgens Track & Trace afgeleverd, maar jij hebt niets ontvangen? Contacteer ons en hou zeker je bestelnummer bij de hand. Dat vind je terug in de e-mails die je na je bestelling kreeg. 

Heb je problemen om je betaling uit te voeren? Heb je geen pakket ontvangen? Lees hoe je mogelijk problemen met je online bestelling oplost

Toestel defect/stuk geleverd

Is je toestel stuk geleverd? Lees hoe je dit best oplost.