EN FR NL

Gsm verloren of gestolen: wat nu?

Contacteer onze klantendienst zo snel mogelijk om je simkaart te laten blokkeren. We zijn bereikbaar op

  • 0486191999 (vanuit België)
  • +32486191999 (vanuit het buitenland)

Goed om te weten: je kan ook je toestel laten blokkeren door ons het IMEI-nummer door te geven. Dat IMEI-nummer staat op de verpakking van je toestel en het aankoopbewijs.

Vind een BASE shop in jouw buurt.

Zoals bepaald in onze algemene voorwaarden blijven alle gesprekken die je hebt gevoerd vóór je met ons contact hebt opgenomen ten laste van de gebruiker.

En daarna…

Vraag een nieuwe multisimkaart aan. Een multisimkaart bestaat uit drie stukken (van groot naar klein): een standaardsimkaart, een microsimkaart en een nanosimkaart.  Het kleinere kaartje duw je gewoon uit het grotere formaat. Dat kan online of in een BASE-shop. De prijs hiervoor is € 10.

Op zoek naar een BASE-shop in je buurt?

Belangrijk

  • Als we je lijn blokkeren, is het geen opzegging van je mobiel contract. Je blijft dus betalen voor je abonnement.
  • Heeft iemand toch gesprekken met je toestel gedaan voor de blokkering? Dan ben jij daar nog voor verantwoordelijk. Je zal die gesprekken ook moeten betalen. Blokkeer je kaart dus meteen als je het verlies opmerkt!


Terug naar het overzicht