EN FR NL

Gsm verloren of gestolen: wat nu?

Eerst even dit

We werken volop aan een nieuwe klantenzone om het voor jou nog makkelijker te maken. Meld je in de klantenzone aan om van alle opties te genieten. Welk scherm heb je dan voor je? 

We blokkeren best zo snel mogelijk je simkaart. De snelste manier is om zelf je simkaart in de klantenzone te blokkeren of contacteer ons op:

  • 0486191999

Goed om te weten: we kunnen je toestel dankzij het IMEI-nummer blokkeren. Het IMEI-nummer staat op de verpakking en aan de binnenkant van je toestel (serienummer van 15 cijfers).

En daarna...

Koop een multisimkaart eenvoudig online of ga langs in een BASE Shop eens de winkels opnieuw open gaan.

Belangrijk

  • Je lijn blokkeren, is geen opzegging van je mobiel contract. Je abonnement blijft dus actief.
  • Heeft iemand anders ondertussen je toestel gebruikt? Helaas kunnen we daar weinig aan doen. Je hebt er alle baat bij om je kaart meteen te blokkeren zodra je het verlies opmerkt. 

Oops, wat als ik zonet mijn toestel terugvond?

Geen zorgen, we vergeten allemaal weleens iets!

Deblokkeer je simkaart zelf via de klantenzone of contacteer ons.

We blokkeren best zo snel mogelijk je simkaart. Contacteer ons op:

  • 0486191999

Goed om te weten: we kunnen je toestel dankzij het IMEI-nummer blokkeren. Het IMEI-nummer staat op de verpakking en aan de binnenkant van je toestel (serienummer van 15 cijfers). 

En daarna...

Koop een multisimkaart eenvoudig online of ga langs in een BASE Shop eens de winkels opnieuw open gaan.

Belangrijk

  • Je lijn blokkeren, is geen opzegging van je mobiel contract. Je abonnement blijft dus actief.
  • Heeft iemand anders ondertussen je toestel gebruikt? Helaas kunnen we daar weinig aan doen. Je hebt er alle baat bij om je kaart meteen te blokkeren zodra je het verlies opmerkt. 

Oops, wat als ik zonet mijn toestel terugvond?

Geen zorgen, we vergeten allemaal weleens iets!

Contacteer ons en we deblokkeren je simkaart zo snel mogelijk.



Terug naar het overzicht