EN FR NL

Pukcode vinden en toestel deblokkeren

Je simkaart deblokkeren

Gaf je 3 keer een foutieve pincode in? Dan is je toestel geblokkeerd. Geef de pukcode in en kies daarna een nieuwe pincode

Tip: kies geen te gemakkelijke codes, zoals 1111 of je geboortejaar. Zo is je toestel beter beveiligd.

Waar vind ik mijn pukcode?

  • In je klantenzone. Klik onder Mijn gegevens  door naar  Gebruikersgegevens. Daar vind je de pukcode van je kaart.
  • Bel 1999 met je gsm-toestel. Kies voor Administratieve vragen.
  • Een ander toestel? Bel dan 0486 19 19 99. Vergeet de landcode voor België (+32) niet als je vanuit het buitenland telefoneert.

Simkaart geweigerd?

Krijg je de melding ‘Simkaart geweigerd’? Haal je simkaart even uit je toestel en steek ze opnieuw in je toestel. 

Geen verandering?

Je gaf waarschijnlijk tien keer een verkeerde pukcode in? Dan ontvang je de melding ‘Simkaart geweigerd’. Je simkaart is niet meer bruikbaar.

Om je toestel en persoonlijke gegevens te beschermen, sloten we je simkaart af. Koop een nieuwe simkaart via de klantenzone of in een BASE Shop.



Terug naar het overzicht