EN FR NL

Ik kan niemand meer opbellen. Wat nu?

Kan je wel oproepen ontvangen, maar zelf niemand bellen? Dan is het mogelijk dat je uitgaande oproepen werden geblokkeerd door een onbetaalde factuur/aanrekening. Zodra we je betaling ontvangen, heffen we de blokkering op.

Belangrijk: na je betaling deblokkeren we je lijn zo snel mogelijk. Het duurt vaak enkele dagen voor we je betaling ontvangen en je lijn opnieuw beschikbaar kunnen maken. Om zo snel mogelijk opnieuw te kunnen bellen, betaal je je factuur/aanrekening dus best online.

Betalen doe je via...

  • De My BASE-app of de klantenzone. Je kan er je openstaande factuur/aanrekening betalen en je laatste factuur/aanrekeningĀ raadplegen.
  • Een BASE-shop. Ga met je factuur/aanrekening naar een BASE-shop en betaal daar je factuur/aanrekening.
  • Overschrijving

Tip: maak het jezelf gemakkelijk en kies voor domiciliƫring. Je betaling gebeurt automatisch, waardoor je laattijdige betalingen voorkomt.



Terug naar het overzicht