De My BASE-app kan je gratis downloaden op je smartphone vanuit de App Store of de Google Play Store. Al gedaan? Ontdek alles wat je met de My BASE-app kan doen! Je kan ...
In de My BASE-app zie je onderaan de verschillende menu-opties, waar je op kan klikken.
Hou je verbruik op elk moment gedetailleerd in de gaten. Weet snel wat je al verbruikt hebt en wat je nog over hebt. Klik je op “Bekijk details”? Dan zie je de gedetailleerde verbruiksstatus van je bundels (sms’en, belminuten, enz).
Tip: wil je je verbruik gemakkelijk onder controle houden? Stel dan verbruiksmeldingen in of pas bestaande meldingen aan. Klik op “Details” en stel je meldingen in.
Bekijk en betaal je aanrekeningen/facturen in een oogwenk. Is er een nieuwe aanrekening/factuur beschikbaar? Daar zie je het meteen! We geven ook telkens de status van je aanrekening/factuur aan (betaald, nog te betalen, …). Wil je voor iemand anders een BASE-aanrekening/factuur betalen? Dat kan ook!
Dankzij de My BASE-app heb je ook een handig overzicht van je betalingen voor de voorbije maanden.
Nooit meer te laat betalen? Activeer dan de betaling via domiciliëring. Zo hoef je je geen zorgen meer te maken.
Goed om te weten: onder “facturatie” kan je ook de elektronische aanrekening/factuur activeren. Zo ontvang je je BASE-aanrekeningen/facturen via e-mail. Lees meer over de elektronische factuur/aanrekening.
Weet je niet meer zeker wat in je plan inbegrepen is? Onder “Tariefplan” vind je alle details van je huidige BASE-abonnement/herlaadplan.
Je kan op elk moment van abonnement/herlaadplan veranderen. Klik op “Details” en dan op “Ontdek onze abonnementen” om ons aanbod te bekijken. Kies dan het plan dat best bij je verbruik aansluit.
Graag een optie toevoegen of verwijderen? Daar gebeurt het ook! Klik op “Beheer je opties” en pas ze gemakkelijk aan.
Heb je een smartphone met korting gekocht in combinatie met een BASE-abonnement? Onder "Jouw smartphonedeal" vind je alle nodige informatie rond je smartphonedeal, zoals:
Hulp nodig? Onder “Support” kan je ons via chat, bericht of via telefoon bereiken. Hulp bij je vraag of probleem is maar één klik verwijderd. Je ziet een overzicht van de verschillende contactopties en hun beschikbaarheid op het moment zelf.
Onder “Meer” kan je je persoonlijke informatie bekijken en je privacy-instellingen aanpassen. Je vindt er ook alle gegevens over je simkaart terug.
Je kan er ook algemene meldingen en verbruiksmeldingen instellen en aanpassen. Zo blijf je altijd op de hoogte en hou je je verbruik beter onder controle.
Je kan er ook je voicemails beheren en beluisteren.
Goed om te weten: wil je herladen voor iemand anders (een vriend, een familielid, ...)? Dat kan! Klik op "herladen voor iemand anders", vul zijn/haar BASE-nummer in en het herlaadbedrag en betaal.
In de My BASE-app zie je onderaan de verschillende menu-opties, waar je op kan klikken.
Hou je verbruik en belkrediet op elk moment gedetailleerd in de gaten. Weet snel wat je nog over hebt en wat je al verbruikt hebt. Klik je op “Bekijk details”? Dan zie je de gedetailleerde verbruiksstatus van je bundels (sms’en, belminuten, enz) en tot wanneer ze nog geldig zijn.
Herlaad je BASE-nummer snel en gemakkelijk. Wil je voor een andere BASE-klant herladen (bv. een familielid, een vriend of vriendin)? Dat kan ook! Vul zijn/haar BASE-nummer in en herlaad voor hem/haar in een oogwenk.
Weet je niet meer zeker wat in je plan inbegrepen is? Onder “Tariefplan” vind je alle details van je huidige BASE-abonnement/herlaadplan.
Je kan op elk moment van abonnement/herlaadplan veranderen. Klik op “Details” en dan op “Ontdek onze abonnementen” om ons aanbod te bekijken. Kies dan het plan dat best bij je verbruik aansluit.
Graag een optie toevoegen of verwijderen? Daar gebeurt het ook! Klik op “Beheer je opties” en pas ze gemakkelijk aan.
Hulp nodig? Onder “Support” kan je ons via chat, bericht of via telefoon bereiken. Hulp bij je vraag of probleem is maar één klik verwijderd. Je ziet een overzicht van de verschillende contactopties en hun beschikbaarheid op het moment zelf.
Onder “Meer” kan je je persoonlijke informatie bekijken en je privacy-instellingen aanpassen. Je vindt er ook alle gegevens over je simkaart terug.
Je kan er ook algemene meldingen en verbruiksmeldingen instellen en aanpassen. Zo blijf je altijd op de hoogte en hou je je verbruik beter onder controle.
Je kan ook je voicemails beheren en beluisteren.
Wil je voor iemand anders een BASE-aanrekening/factuur betalen? Daar kan het ook!