EN FR NL

Onze BASE Shops in coronatijden

Vanaf 11 mei kan je opnieuw terecht in een BASE Shop in je buurt.

Wij zorgen ervoor dat alle veiligheidsmaatregelen in de winkels worden genomen. Iedereens gezondheid blijft het belangrijkst. Respecteer de overheidsrichtlijnen, hou voldoende afstand en ontsmet of was je handen geregeld. Alleen zo geraken we #SamenErdoor en kunnen we jouw en onze veiligheid garanderen.

De BASE Online Shop blijft 24/7 open! Je geniet van gratis levering.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je aanrekening of een betaling?

  • Wil je toegang krijgen tot je klantenzone?
  • Heb je een vraag over je aanrekening/factuur of wil je je gegevens aanpassen? Bel ons. We zijn alle dagen bereikbaar van 08u tot 22u.
    • 1999 (gratis met je BASE-nummer) of +32 486 19 1999 met een ander toestel of vanuit het buitenland.
    • BASE Pro: 1940 (gratis met je BASE-nummer) of +32 486 19 1940 met een ander toestel of vanuit het buitenland. 
  • Heb je een vraag over je openstaand saldo?
  • Wil je nakijken of we je betaling goed hebben ontvangen?

Heb je een technische vraag?

Wil je een BASE-product kopen of herladen?

Ik heb een herlaadkaart: hoe krijg ik extra data?

Als je voor minimum €20 herlaadt, krijg je tot en met 31 juli, 5 GB gratis bovenop de €20 belwaarde.

Wil je nog meer data? Misschien het moment om eens een abonnement te proberen? Momenteel loopt een promotie waarbij je een maand lang voor niks een abonnement probeert. Meer info.

Ik heb een Unlimited abonnement: krijg ik extra data?

Er is geen limiet op dataverbruik, maar we hanteren een fair use policy van 25 GB in België. Daarna surf je gratis verder aan een lagere snelheid (512 kbps). 



Terug naar het overzicht