EN FR NL

Samen door uitzonderlijke tijden

BASE helpt je in deze uitzonderlijke tijden. Omdat we nu meer dan ooit in contact willen blijven met onze naasten, verhoogt BASE het datavolume voor al haar abonnees, al zeker tot 19 april 2020.

Meer mobiele data

Abonnementen

Vanaf 17 maart tot al zeker 19 april 2020 voorzien we voor alle BASE-abonnementen meer mobiele data. We rekenen maar de helft van je verbruik aan, zo surf je dubbel zoveel voor dezelfde prijs!

BASE Unlimited

Voor BASE Unlimited-abonnementen is er geen limiet op dataverbruik, maar we volgen de voorwaarden voor een normaal verbruik van 25 GB in België.

In deze uitzonderlijke tijden verdubbelen we dit tot 50 GB. De verlaagde snelheid gaat dan pas in bij een verbruik boven de 50 GB. Je  surft dus tweemaal zoveel zonder snelheidsverlies.

Prepaid

Als je voor € 20 herlaadt krijg je vanaf nu tot en met 15 juni 5 GB extra data bovenop je belwaarde.

Onze verkooppunten

Onze BASE Shops zijn tijdelijk gesloten. We danken jullie voor jullie begrip in deze uitzonderlijke tijden. 

De BASE Online Shop blijft 24/7 open! Je geniet van gratis levering.

Heb je een vraag over je aanrekening of een betaling?

  • Wil je toegang krijgen tot je klantenzone?
  • Heb je een vraag over je aanrekening/factuur of wil je je gegevens aanpassen? Bel ons. We zijn alle dagen bereikbaar van 08u tot 22u.
    • 1999 (gratis met je BASE-nummer) of +32 486 19 1999 met een ander toestel of vanuit het buitenland.
    • BASE Pro: 1940 (gratis met je BASE-nummer) of +32 486 19 1940 met een ander toestel of vanuit het buitenland. 
  • Heb je een vraag over je openstaand saldo?
  • Wil je nakijken of we je betaling goed hebben ontvangen?

Heb je een technische vraag?

Wil je een BASE-product kopen of herladen?

Veelgestelde vragen

Ik heb een abonnement: hoe krijg ik mijn extra data?

Tot al zeker 19 april 2020 betaal je maar de helft van je verbruik binnen en buiten je bundel. Zo surf je dubbel zoveel voor dezelfde prijs!

Voorbeelden:

-       Als jij van je mobiele data 100 MB verbruikt, gaat er maar 50 MB van je inbegrepen verbruik.

-       Verbruikte je voor 18 maart 2 GB van je 5 GB? De resterende 3 GB tellen we dan half zo snel. Je kan dus nog voor 6 GB surfen voor je buiten je bundel gaat.

-       Surf je daarna verder buiten je bundel? Dan gebeurt hetzelfde. Als je 1 GB verbruikt, zie je maar 500 MB in je teller en op je aanrekening.

Ik heb een herlaadkaart: hoe krijg ik extra data?

Als je voor minimum €20 herlaadt, krijg je tot en met 15 juni, 5 GB gratis bovenop de €20 belwaarde.

Wil je nog meer data? Misschien het moment om eens een abonnement te proberen? Momenteel loopt een promotie waarbij je een maand lang voor niks een abonnement probeert. Meer info.

Ik heb een Unlimited abonnement: krijg ik extra data?

Er is geen limiet op dataverbruik, maar we hanteren een fair use policy van 25 GB in België. Daarna surf je gratis verder aan een lagere snelheid (512 kbps). 

In deze uitzonderlijke tijden verdubbelen we dit tot 50 GB. De verlaagde snelheid gaat dan pas in bij een verbruik boven de 50 GB. Je  surft dus tweemaal zoveel zonder snelheidsverlies.

Zie ik mijn gratis data in de My BASE-app of Klantenzone?

In de My BASE-app of jouw Klantenzone merk je de extra data niet op. We rekenen maar de helft van je dataverbruik , je teller vult dus met halve snelheid, waardoor jij dubbel zoveel kan surfen.

Wat als ik buiten bundel ga?

Geen zorgen, dan rekenen we ook maar de helft van je verbruik aan. Je surft nog steeds dubbel zoveel voor dezelfde prijs.

Ik kocht een smartphone via BASE, maar mijn toestel is kapot. Wat kan ik doen?

Herstellingen kunnen momenteel niet via onze winkelpunten verlopen. Daarom zocht BASE naar een oplossing en vond die bij partner Dynafix en Samsung.

  • Een Samsung-toestel kan je aanmelden voor herstelling op de website van Samsung.
  • Alle merken kan je laten herstellen via Dr. Mobile. Houd hier rekening met verzendkosten van minstens € 8,75.

Goed om te weten: je volgt het eigen online traject van de partners. Heb je vragen bij de procedure of je herstelling? Dan stel je die rechtstreeks via Samsung of Dr. Mobile. 

Contactpunten

Hulp nodig? Contacteer ons via de verschillende kanalen. Gezien deze uitzonderlijke tijden kunnen de wachttijden wel oplopen. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.



Terug naar het overzicht