Limiet en meldingen voor (data)verbruik instellen/aanpassen

In My BASE kan je zowel je verbruiksmeldingen instellen als je mobiel verbruik beperken in het binnen- en buitenland.

Stel je verbruiksmeldingen in

Wil je op de hoogte blijven van je verbruik? Dan kan je via de My BASE-app en My BASE kiezen hoe precies. Meld je aan en klik op "Stel je verbruiksmeldingen in". 

Via het menu stel je in hoe (e-mail of sms) en wanneer je een bericht wil ontvangen over het dataverbruik binnen en buiten je bundel: als je 75%, 90% of 100% van je data hebt opgebruikt. Ook voor het verbruik van je opties kan je deze meldingen instellen.

Heb je een abonnement? Dan kan je ervoor kiezen om berichten te krijgen als je verbruik buiten je bundel oploopt.

Let op: wanneer je een van de ingestelde limieten bereikt, sturen we je een melding, maar blokkeren we je verbruik niet. Blijf je verder surfen? Dan blijf je data/opties verbruiken (binnen of buiten je bundel). 

Beperk je mobiel verbruik

Wil je bepaalde diensten blokkeren om geld te sparen? Klik dan in My BASE op "Beperk je mobiel verbruik".  Je kan er alle of bepaalde diensten uit- of inschakelen voor binnen- of buitenland en voor betalende nummers. Zo hou je zelf je uitgaven in de hand.