Alles over herladen

OPGELET! SINDS 14 OKTOBER IS HERLADEN VIA HET TELEFOONNUMMER 1955 OF VIA SMS NAAR 222 NIET MEER MOGELIJK! 

Eerst even dit

Om te herladen, heb je een herlaadkaart nodig.

  • Heb je nog geen herlaadkaart? Koop er één via de website!
  • Een nieuwe herlaadkaart ontvangen? Activeer ze voor je gaat opladen.

Verschillende manieren om te herladen

Wist je dat...

… je niet alleen voor je eigen nummer kan herladen? Je kan ook voor je broer, vriendin, neef, tante of oma herladen. Geef gewoon het telefoonnummer in dat je wil herladen. Zo eenvoudig is het!

Via de website of de My BASE-app

Het snelst gaat herladen via de website of de My BASE-app. Klaar in 1-2-3 !

  1. Geef het telefoonnummer in dat je wil herladen.
  2. Kies het bedrag dat je wil opladen.
  3. Kies een betaalmethode.

Via de klantenzone

Herladen kan ook via de klantenzone. Meld je aan en kies ‘Herlaad online’. Je kan er herladen voor jezelf of iemand andersonline betalen of een herlaadcode gebruiken. Ontdek het nu!

In een BASE Shop

Je kan ook langsgaan in een BASE Shop om te herladen aan Self Pay-kiosk. 

Opgelet: niet alle BASE Shops hebben een Self Pay-kiosk.

Via KBC Mobile

Nu kan je ook via KBC Mobile herladen! Heb je de KBC Mobile-app nog niet? Download hem dan eerst.
 

  • Herladen via KBC Mobile

In de KBC Mobile-app vind je ons BASE-logo onder de verzamelnaam "Telecom & energie". Als je op ons icoontje klikt, verwijst de app je dan door naar de herlaadschermen van BASE. 
 

  • Bedrag en mobiel nummer kiezen

Op het herlaadscherm van BASE kies je zelf het herlaadbedrag en voer je het BASE-nummer in dat je wenst te herladen. 
 

  • Betalen

Wanneer je je herlaadinformatie hebt ingevuld, klik je door om te betalen. Als KBC-klant betaal je direct via KBC Mobile.

 

Via sms/telefoon

Koop een herlaadkaart bij één van onze verdelers. Daarmee kan je herladen via sms of telefoon. 
 
  • Via sms

Stuur dan TOPUP [15 cijfers van je herlaadcode] naar 1912.

Opgelet! Gebruik geen enter of return tussen "TOPUP" en de herlaadcode.

 

  • Via telefoon

Bel dan naar 1999. 

Veelgestelde vragen

Hoe herlaad ik in het buitenland?

Ook in het buitenland kan je herladen via de website of de My BASE-app.

Kocht je een herlaadkaart in België? Die kan je ook in het buitenland activeren. Lees de instructies op de kaart.

Hoeveel kan ik maximum opladen?

Je kan ongelimiteerd herladen. Per herlaadbeurt herlaad je maximum € 90. Maar dat kan dus meerdere malen na elkaar.

Let wel: herladen betalen met kredietkaart kan maar voor maximum € 150 per dag.

Hoe betaal ik bij online herladen?

Online betalen was nog nooit zo eenvoudig. Nadat je het gsmnummer en bedrag koos dat je wil herladen, krijg je de keuze tussen verschillende betaalmethodes. Kies hoe je wil betalen en volg de instructies.

  • Bancontact/MisterCash bankkaart
    Klik op het Bancontact logo en volg de instructies.
  • Kredietkaart
  • Pc-banking (niet in de My BASE-app)
    Als klant bij BNP Paribas Fortis, KBC, Belfius of ING, betaal je eenvoudig via online bankieren. Klik op het logo van je bank.

Problemen?

Ik krijg een foutmelding

Wanneer kreeg je de foutmelding?

  1. voor je een betaalmethode selecteerde? Contacteer ons.
  2. nadat je een betaalmethode selecteerde? Je neemt best contact op met je bank.

Ik heb betaald maar de belwaarde staat niet op mijn herlaadkaart

Het duurt tot één werkdag voor je beltegoed is aangepast.

Is je beltegoed één werkdag na je herlaadbeurt nog niet aangepast?

  1. Contacteer ons via de klantenzone.
  2. Bezorg ons je betalingsbewijs, mobiel nummer en een woordje uitleg.
  3. Wij zorgen ervoor dat je belwaarde zo snel mogelijk in orde komt.


Terug naar het overzicht