Mijn openstaand saldo bekijken/betalen

Hoe je openstaand saldo bekijken?
  • Via de My BASE-app onder de menu-optie "Facturatie".
  • In My BASE onder "Mijn facturen/aanrekeningen".
  • Bel je met een ander nummer (niet BASE)? Bel dan naar 0486 19 19 99. Vergeet de landcode voor België (+32) niet als je vanuit het buitenland telefoneert.
  • Sms "PAY" naar 1912 om je openstaand saldo per sms te ontvangen. Voor meer informatie over de status van je beltegoed, stuur je "CONSULT" naar 1912Opgelet: dit werkt alleen voor particulieren. 
Hoe je openstaand saldo betalen?

Tip: al gedacht aan een domiciliëring? Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over je factuur/aanrekening en regelt je bank de betaling automatisch.

Je kan je factuur/aanrekening online betalen via My BASE (Betaal een factuur/aanrekening) of de My BASE-app (Mijn facturen/aanrekeningen).

Is de knop niet zichtbaar? Als je je facturen/aanrekeningen betaalt met domiciliëring, gebeurt de betaling automatisch.

Verkies je een klassieke overschrijving? Je vindt de betalingsgegevens en rekeningnummer ook terug op je factuur/aanrekeningen.
Hieronder de gegevens die je nodig hebt:

  • Als gestructureerde mededeling gebruik je de referentie die je op je factuur/aanrekening terugvindt
  • IBAN: BE15 0018 3201 2930
  • BIC:  GEBA BE BB

Opgelet: als je een memodatum ingeeft, hou er dan rekening mee dat dit niet hetzelfde is als de vervaldatum van de factuur/aanrekening. Om te vermijden dat je lijn wordt geblokkeerd, geef je als memodatum dus minstens twee dagen voor de vervaldatum op.

Wist je dat ...

Wil je niet alleen je eigen factuur/aanrekening betalen, maar ook die van iemand andersGeef eenvoudig het gsm-nummer in waarvoor je wil betalen en het te betalen bedrag.

Meer weten over je eerste factuur/aanrekening?