EN FR NL

Hoe kan ik mijn openstaand saldo bekijken en betalen?

Hoe je openstaand saldo bekijken?

Bekijk je open saldo:

  • Via de My BASE-app onder Facturen/Aanrekeningen.
  • Via Mijn Facturen/Aanrekeningen in de klantenzone.
  • Bel 1999 met je gsm-toestel. Kies voor Administratieve vragen.
  • Een ander toestel? Bel dan 0486 19 19 99. Vergeet de landcode voor België (+32) niet als je vanuit het buitenland telefoneert.

Hoe je openstaand saldo betalen?

Tip: Al gedacht aan een domiciliëring? Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over je factuur/aanrekening en regelt je bank de betaling automatisch.

Betaal je open saldo:

online

Je kan je factuur/aanrekening online betalen via de klantenzone (Betaal een factuur/aanrekening) of de My BASE-app (Mijn facturen/aanrekeningen).

Is de knop niet zichtbaar? Als je je facturen/aanrekeningen betaalt met domiciliëring, gebeurt de betaling automatisch.

via een BASE-shop

Je kan ook betalen met je kredietkaart of bankkaart aan de Self Pay Kiosk.

via een klassieke overschrijving

Verkies je een klassieke overschrijving? Je vindt de betalingsgegevens ook terug op je factuur/aanrekeningen.
Hieronder de gegevens die je nodig hebt:

  • Als gestructureerde mededeling gebruik je de referentie die je op je factuur/aanrekening terugvindt
  • Bankrekeningnummer: 310-1347589-54
  • IBAN: BE42-3101-3475-8954
  • BIC- of SWIFT-code: BBRUBEBB.

Let op: als je een memodatum ingeeft, hou er dan rekening mee dat dit niet hetzelfde is als de vervaldatum van de factuur/aanrekening. Om te vermijden dat je lijn wordt geblokkeerd, geef je als memodatum dus minstens twee dagen voor de vervaldatum op.

Wist je dat...

Wil je niet alleen je eigen factuur/aanrekening kan betalen, maar ook die van iemand anders? Geef eenvoudig het gsm-nummer in waarvoor je wil betalen en het te betalen bedrag.



Terug naar het overzicht