Hoe je gsm-abonnement of herlaadkaart aanpassen/opzeggen?

Vond je een nieuw abonnement of een andere herlaadkaart dat beter bij je past en wil je graag overschakelen? Dat doe je makkelijk in de My BASE-app of in My BASE. We leggen het even stap per stap uit! 

Je gsm-abonnement of herlaadkaart wijzigen/opzeggen

In de My BASE-app 

Ga naar “Tariefplan” en klik vervolgens op “Ontdek onze abonnementen”. Kies het abonnement dat het best bij jouw verbruik past, en klaar!  

In My BASE

Ga naar “Beheer je mobiele lijnen” en klik op “Tariefplan wijzigen”. Je wordt doorverwezen naar een pagina al onze abonnementen. Schakel over door het abonnement te kiezen dat je wil. 

Belangrijk: afhankelijk van je keuze kan je eerstvolgende aanrekening/factuur er anders uitzien. Dit komt doordat we beiden abonnementen moeten verrekenen. Het kan dus zijn dat je dan net wat minder/meer moet betalen.

Belangrijk: ga je van een herlaadkaart naar een abonnement, en heb je nog belwaarde op je herlaadkaart? Dan verrekenen we die belwaarde op je eerste aanrekening/factuur. Zo verlies je niets! 

In de My BASE-app 

Ga naar “Tariefplan” en klik vervolgens op “Ontdek onze abonnementen”. Kies het abonnement dat het best bij jouw verbruik past, en klaar!  

In My BASE

Ga naar “Beheer je mobiele lijnen” en klik op “Tariefplan wijzigen”. Je wordt doorverwezen naar een pagina al onze abonnementen. Schakel over door het abonnement te kiezen dat je wil. 

Goed om te weten: 

  • ongebruikte data kan niet worden overgebracht naar je nieuwe abonnement.
  • gratis sms'en en belminuten neem je niet mee. Die zijn namelijk al onbeperkt voorzien in al onze abonnementen.

Zeg eerst je abonnement op. Bel ons gratis op 1999 en we helpen je om van een abonnement naar een herlaadkaart over te schakelen. Eens dit in orde is, kan je via de My BASE-app, via My BASE of via de website herladen en weer bellen, sms'en en surfen.  

Wil je je BASE-abonnement of -herlaadkaart stopzetten? Dat vinden we jammer! Maar we helpen je er ook graag mee. 

Let op: ga je naar een andere provider? Dan raden we je aan om je belkrediet/bundels op te gebruiken voor je overstapt zodat je niets verliest.  

  • Abonnement 

Bel ons gratis op 1999 en we brengen dit in orde voor jou zonder opzegvergoeding. 

  • Herlaadkaart 

Je mag op elk moment stoppen met herladen. Let op: na 12 maanden wordt de herlaadkaart automatisch gedeactiveerd en ongebruikt krediet is dan verloren.  

 

Nog geen BASE-klant?

Het is niet altijd nodig om van abonnement te veranderen. Een optie toevoegen/verwijderen kan vaak al de oplossing zijn. Lees meer over onze verschillende opties en packs.  

Nog geen BASE-klant?

Bekijk ons aanbod aan herlaadkaarten en abonnementen en koop gemakkelijk online het product dat het best bij jou past! Via de My BASE-app doe je dat nu makkelijker en vlotter dan ooit.