Vond je een nieuw abonnement of een andere herlaadkaart dat beter bij je past en wil je graag overschakelen? Dat doe je makkelijk in de My BASE-app of in de klantenzone. Aan de slag!
Ga in de My BASE-app naar Tariefplan > Ontdek onze abonnementen en kies een abonnement.
Ga in je klantenzone naar Beheer je mobiele lijnen. Klik op Tariefplan wijzigen. Je komt op een pagina terecht met alle abonnementen die we momenteel aanbieden. Schakel over door het abonnement te kiezen dat je wil.
Let op: afhankelijk van je keuze kan je eerstvolgende factuur/aanrekening er anders uitzien. Dit komt doordat we beiden abonnementen moeten verrekenen. Het kan dus zijn dat je wat minder/meer moet betalen.
Dat doe je door dezelfde stappen te volgen als wanneer je overgaat van een abonnement naar een ander abonnement (zie hierboven).
Heb je nog belwaarde op je herlaadkaart? Dan verrekenen we die belwaarde op je eerste aanrekening/factuur. Zo verlies je niets!
Goed om te weten
Zeg eerst je abonnement op. Bel ons gratis op 1999 en we helpen je om van een abonnement naar een herlaadkaart over te schakelen. Eens dit in orde is, kan je via de My BASE-app, klantenzone of website herladen en weer bellen, sms'en en surfen.
Bekijk ons aanbod aan herlaadkaarten en abonnementen en koop gemakkelijk online het product dat het best bij jou past! Via de My BASE-app doe je dat nu makkelijker en vlotter dan ooit.
Wil je je BASE-abonnement of -herlaadkaart stopzetten? Dat vinden we jammer! Maar we helpen je er ook graag mee.
Let op: ga je naar een andere provider? Dan raden we je aan om je belkrediet/bundels op te gebruiken voor je overstapt zodat je niets verliest. De kans dat je je resterende tegoed kan meenemen naar je nieuwe provider is klein.
Bel ons gratis op 1999 en we brengen dit in orde voor jou zonder opzegvergoeding.
Je mag op elk moment stoppen met herladen. Let op: na 12 maanden wordt de herlaadkaart automatisch gedeactiveerd en ongebruikt krediet is dan verloren.
Het is niet altijd nodig om van abonnement te veranderen. Een optie toevoegen/verwijderen kan vaak al de oplossing zijn.
In de My BASE-app ga je naar Tariefplan > Beheer je opties om je opties aan te passen.
In je klantenzone kan je, onder “Beheer je mobiele lijnen” en “Beheer je opties”, alle opties van je abonnement aanpassen. Wil je een optie toevoegen of verwijderen, bijvoorbeeld belkrediet of surfdata buiten Europa? Daar gebeurt het!