Hoe word ik klant?

Klant worden bij BASE

Het is gratis en eenvoudig. Je betaalt alleen je eerste oplaadbeurt of de prijs van je abonnement.

Er zijn 2 manieren: 

1) Via de website

Surf naar onze abonnementen of herlaadkaarten en kies je ideale oplossing. Beetje hulp nodig? Geen probleem. Op BASE.be vind je een tool om je te helpen!

Gekozen? Klik “Bestel” en volg de instructies op de website.

We bezorgen je zo snel mogelijk je nieuwe simkaart!

2) Via een BASE Shop

Kom even langs in één van ons BASE Shops en we helpen je verder. Breng zeker je identiteitskaart mee. 

Als je een herlaadkaart koopt in een BASE Shop, activeren we die onmiddellijk en laden we ze meteen op voor €15.

Heb je een abonnement bij een andere operator? Overstappen kost niets en is eenvoudig. Wij helpen je zowel online als in de BASE Shops.

Activeer je nummer

Werd je klant via de website? Dan sturen we je zo snel mogelijk een simkaart. Die moet je activeren voor je ze kan gebruiken. Surf daarvoor naar onze activatiepagina.

Je krijgt van ons een sms als je BASE-nummer actief is. Dat duurt maximum 1 dag. 

Koos je voor een nieuw nummer?

Zodra je netwerk verdwijnt op je oude simkaart, is je nummer overgedragen naar het BASE-netwerk. Steek nu je nieuwe simkaart in je toestel en je bent vertrokken!

Koos je voor hetzelfde nummer?

Je moet niets doen en krijgt van ons een sms zodra je nummer actief is.

Tip: Controleer bij je huidige operator of er contractuele verplichtingen zijn en of je eventuele verbrekingskosten moet betalen.



Terug naar het overzicht