Hoe word ik klant?

Dat is gratis, snel en eenvoudig. Je bestelt gratis je simkaart en volgt dan de stappen om ze te activeren. Klant worden kan op verschillende manieren.

Via de My BASE-app

Kies je voor een herlaadkaart? Dan is de My BASE-app the place to be!

Vanuit de app bestel je je gratis simkaart. Je kan er aangeven of je een nieuw nummer wil of je huidige nummer graag behoudt. Dan bezorg je ons nog enkele persoonlijke gegevens waarna we een identificatiecheck doen.

Alles in orde? Dan krijg je je simkaart binnen de 2 werkdagen in de bus. Eens je je simkaart gekregen hebt, kan je ze meteen in de app activeren. Zo ben je snel klaar om te gaan!

Via de website

Bekijk onze abonnementen of herlaadkaarten en kies je ideale oplossing.

Hulp nodig? Geen probleem! We helpen je graag verder via de Live Chat, Messenger of op 0800 66 311.

Gekozen? Klik op Bestel en volg de instructies op de website. We bezorgen je zo snel mogelijk je nieuwe simkaart. Eens je ze gekregen hebt kan je ze meteen in de My BASE-app activeren en klaar!

Via de Live Chat

Liever met één van onze medewerker chatten? Stuur ons dan gerust een bericht via de Live Chat zodat een medewerker je kan helpen om een BASE-herlaadkaart of -abonnement te kiezen dat bij jou past.

In een BASE Shop

Kom langs in één van onze BASE Shops en we helpen je verder. Breng zeker je identiteitskaart mee. Die hebben we nodig om je te registreren. 

  • Als je een herlaadkaart koopt in een BASE Shop, activeren we die onmiddellijk en laden we ze meteen op voor € 15.
  • Heb je een abonnement bij een andere operator? Wij regelen alles met je huidige provider zodat je zorgeloos, gratis én met nummerbehoud kan overstappen naar BASE.

Via onze klantendienst

Je kan ons altijd telefonisch contacteren op 0800 66 311. We helpen je graag alles in orde te brengen!

Activeer je nummer

Na je sturen we zo snel mogelijk je nieuwe simkaart op. Die moet je activeren voor je ze kan gebruiken. 

Bestelde je je simkaart ...

  • via de My BASE-app? Download en/of open de app. Volg daar de stappen om je simkaart te activeren of ga op je smartphone naar de link in de mail die we je stuurden na het verzenden van je simkaart.
  • via de website? Ga naar onze activatiepagina en volg de verschillende stappen. Vergeet niet om na activatie de My BASE-app te downloaden om je abonnement te beheren.

Koos je voor een nieuw nummer?

Je kan meteen je nieuwe BASE-simkaart in je toestel steken. Zodra de activatie gebeurd is, zie je het BASE-netwerk verschijnen en kan je bellen, sms'en en surfen. 

Koos je ervoor om je nummer te behouden?

Blijf je huidige simkaart gebruiken tot het netwerk verdwijnt. Zodra dat het geval is, steek je je nieuwe BASE-simkaart in je toestel en ben je vertrokken!

Goed om te weten

  • Heb je een herlaadkaart? Dan moet je na activatie van de simkaart nog even herladen. Dat doe je het snelst via de My BASE-app.
  • Controleer bij je huidige operator of er contractuele verplichtingen zijn en of je eventuele verbrekingskosten moet betalen.