Hoe kan ik mijn login voor My BASE en de My BASE-app aanmaken/aanpassen?

Om toegang te krijgen tot de My BASE en de My BASE-app, heb je een login nodig. Deze bestaat uit een e-mailadres en een wachtwoord. Koppel je jouw mobiele nummer aan je e-mailadres, dan kan je ook met je mobiele nummer inloggen.

Mijn login aanmaken

Ben je net klant geworden bij BASE? Dan krijg jij als contracthouder een mail toegestuurd om je login aan te maken. Klik op de link in de mail en volg de stappen. Zodra je login is aangemaakt, kan jij jouw BASE-diensten volledig beheren.

Heb je geen uitnodigingsmail ontvangen? Maak dan nu snel je login aan! Dan ontvang je de mail.

Als contracthouder en beheerder van het account kan jij extra gebruikers toevoegen en hun rol aanpassen. Zij krijgen dan ook toegang tot de My BASE en My BASE-app, maar ze kunnen bijvoorbeeld geen aanpassingen uitvoeren op het abonnement of aanrekeningen/facturen raadplegen.

  • Ga naar My BASE en meld je aan.
  • Kies Beheer je profiel > Nieuwe gebruiker uitnodigen.
  • Vul een bestaand e-mailadres van de nieuwe gebruiker in. 

Belangrijk: Vergeet niet om het mobiel nummer van de gebruiker te koppelen. Anders kan de gebruiker zich wel aanmelden met het e-mailadres maar niet met het mobiel nummer en kan die ook geen producten of verbruik van dat mobiel nummer zien.

  • Klik op Stuur uitnodiging. De nieuwe gebruiker ontvangt een uitnodiging via mail om de login aan te maken.

Je hoeft geen mail te krijgen van de contracthouder/beheerder om een login als gebruiker aan te maken.

  • Ga naar de loginpagina en kies Nog geen login? Maak er één aan.
  • Vul een geldig e-mailadres en je mobiel nummer in. Zo weten we tot welk account je hoort. 
  • Volg de stappen.

Mijn login aanpassen

Als je jouw mobiel nummer aan je login koppelt, kan je jouw verbruik en producten zien. Dit koppel je bij het aanmaken van je login, maar dit kan je ook nadien doen. De beheerder kan een mobiel nummer aan een login koppelen. Na deze koppeling kan ook het mobiel nummer naast het e-mailadres als login gebruikt worden.

  • Ga naar de My BASE en meld je aan.
  • Kies Beheer je gebruikers en selecteer de correcte gebruiker.
  • Kies Profiel bekijken/bewerken > Je gekoppelde diensten > Simkaarten beheren

Je kan meerdere mobiele nummers koppelen aan dezelfde login. Met deze nummers kan je je dan ook aanmelden met hetzelfde wachtwoord.

Let op: al deze nummers hebben dezelfde profielrechten (beheerder of gebruiker).

Wil je dat een login geen toegang meer heeft tot je huishouden? Dan kan de persoon zelf de login verwijderen. Als beheerder kan je de login zelf ook loskoppelen. De gebruiker kan zich nadien nog wel aanmelden met de login, maar deze is niet langer gekoppeld aan het oorspronkelijke account. De gebruiker kan dan ook geen producten of gegevens meer zien.

  • Ga naar My BASE en meld je aan.
  • Kies Beheer je gebruikers en selecteer de correcte gebruiker.
  • Kies Profiel bekijken/bewerken > Profielinstellingen > Koppel profiel los van deze account.

Wil je jouw e-mailadres wijzigen? Dan kan je dit zelf aanpassen in My BASE.

  • Ga naar de My BASE en meld je aan.
  • Kies Je Profiel > Profielinstellingen > E-mail om aan te melden aanpassen.
  • Voer je wachtwoord in dat gevraagd wordt ter controle.
  • Je ontvangt een bevestigingsmail op het nieuwe e-mailadres.
  • Valideer je nieuwe e-mailadres via de mail.

Je kan een gebruiker tot beheerder maken of omgekeerd. Lees hier meer over de verschillende rollen die bestaan en hoe je deze kan aanpassen.