Hoe kan ik mijn huidig mobiel verbruik nakijken?

Je hoeft niet te wachten totdat je je aanrekening/factuur ontvangt om de status van je verbruik te controleren. Wil je snel weten wat je nog over hebt? Dat kan!

Goed om te weten: hou er wel rekening mee dat je recentste verbruik mogelijks nog niet werd meegeteld. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je in het buitenland bent.

In de My BASE-app

Met een herlaadkaart

Met een abonnement

In de klantenzone

Met een herlaadkaart

Met een abonnement

Via de My BASE-app

In de  My BASE-app kan je je verbruik meteen nakijken op het startscherm. Daar zie je het bedrag en het aantal GB’s die je nog over hebt en waar je staat in je maandelijkse bundels. 

Via de klantenzone

In de  klantenzone zie je meteen hoeveel data je nog over hebt en of je aanrekeningen/facturen nog niet betaald hebt. 

Klik op de cirkel met je dataverbruik om nog meer details te krijgen over de status van je verbruik voor de lopende facturatieperiode. Daar vind je informatie over:

  • de startdatum van de volgende facturatieperiode;
  • je resterende belwaarde;
  • je dataverbruik;
  • je inbegrepen packs (onbeperkt bellen, onbeperkt sms’en, …).

Klik je dan nog op “Details verbruik”? Dan zie je je verbruiksdetails met alle nummers die je hebt opgebeld, sms’en die je hebt gestuurd en data die je hebt verbruikt. 

Via sms

Ontvang je de status van je verbruik liever per sms? Stuur dan CONSULT naar 1912. Je ontvangt dan een bericht met je resterende bedrag of met het aantal belminuten, sms’en en data dat je nog over hebt.   

Tips

Wil je een limiet instellen voor je dataverbruik? Ga in de app of je klantenzone naar Mijn instellingen > Dataverbruik. Lees verder hoe je meldingen en limieten kan instellen



Terug naar het overzicht