Je hoeft niet te wachten totdat je je aanrekening/factuur ontvangt om de status van je verbruik te controleren. Wil je snel weten wat je nog over hebt? Dat kan!
Goed om te weten: hou er wel rekening mee dat je recentste verbruik mogelijks nog niet werd meegeteld. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je in het buitenland bent.
In de My BASE-app kan je je verbruik meteen nakijken op het startscherm ("Verbruik"-scherm).
Daar zie je het bedrag en het aantal GB’s data die je nog over hebt. Wil je weten waar je staat in je maandelijkse bundels? Klik dan op "Bekijk je verbruiksdetails" om het gedetailleerde overizicht te bekijken.
Goed om te weten: heb je een ouder abonnement dat we niet langer aanbieden? Dan kan je startscherm er licht anders uitzien.
Heb je de My BASE-app nog niet? Download ze dan gratis!
In de klantenzone zie je meteen hoeveel data je nog over hebt en of je aanrekeningen/facturen nog niet betaald hebt.
Klik op de cirkel met je dataverbruik om nog meer details te krijgen over de status van je verbruik voor de lopende facturatieperiode. Daar vind je informatie over:
Klik je dan nog op “Details verbruik”? Dan zie je je verbruiksdetails met alle nummers die je hebt opgebeld, sms’en die je hebt gestuurd en data die je hebt verbruikt.
Goed om te weten: heb je een ouder abonnement dat we niet langer aanbieden? Dan kan je startscherm er licht anders uitzien.
Ontvang je de status van je verbruik liever per sms? Stuur dan CONSULT naar 1912. Je ontvangt dan een bericht met je resterende bedrag of met het aantal belminuten, sms’en en data dat je nog over hebt.
Wil je graag een melding ontvangen wanneer je mobile data (bijna) op zijn? Dat kan! Lees verder hoe je budgetmeldingen en blokkeringen instelt.