Hoe je huidige mobile verbruik nakijken?

Je hoeft niet te wachten totdat je je aanrekening/factuur ontvangt om de status van je verbruik te controleren. Wil je snel weten wat je nog over hebt in je abonnement of herlaadkaart? Dat kan in de My BASE-app of in My BASE! 

Goed om te weten: je recentste verbruik werd mogelijks nog niet meegeteld. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je in het buitenland bent. 

Goed om te weten: heb je een ouder abonnement dat we niet langer aanbieden? Dan kan je startscherm er licht anders uitzien. 

Met een abonnement

Je resterende mobiele data nakijken

  • Open de My BASE-app;  
  • Dan zie je meteen je resterende data in de middencirkel (« Verbruik »).  

Het verbruik van je opties of packs checken

  • Open de app;
  • Vanuit het startscherm, klik op « Meer details »;  
  • Je resterende opties verschijnen op het scherm.    

Met een herlaadkaart

Je belkrediet controleren

  • Open de My BASE-app;  
  • Je belkrediet verschijnt bovenaan het startscherm (“Verbruik”).  

Je resterende bonussen nakijken (data, gratis sms’en en belminuten)

  • Open de My BASE-app ;  
  • Ga naar het scherm “Verbruik” en klik op  “XXX”; 
  • Je ziet je data, belminuten/sms’en en andere bonussen verschijnen.  

Goed om te weten: heb je een ouder abonnement dat we niet langer aanbieden? Dan kan je startscherm er licht anders uitzien. 

Met een abonnement

Je resterende mobiele data nakijken

  • Ga naar My BASE;  
  • Je resterende data verschijnen in de cirkel onder de naam van je abonnement.  

Het verbruik van je opties of packs checken

  • Open de app;  
  • Vanuit het startscherm, klik op « Meer details »;
  • Je resterende opties verschijnen op het scherm.     

Met een herlaadkaart

Je belkrediet controleren

  • Ga naar My BASE;  
  • Je resterende belkrediet verschijnt op het scherm bovenaan links.  

Je resterende bonussen nakijken (data, gratis sms’en en belminuten)

  • Open de My BASE-app ;  
  • Ga naar het scherm “Verbruik” en klik op  “XXX”; 
  • Je ziet je data, belminuten/sms’en en andere bonussen verschijnen. 

Heb je de My BASE-app nog niet? Download die dan zeker!  

Je mobiel verbruik via sms navragen

Stuur CONSULT naar 1912. Je ontvangt dan een sms met je resterende belkrediet, belminuten, sms’en en data die je nog overhebt.  

Verbruiksmeldingen en limiet buiten abonnement instellen

Wist je dat je verbruiksmeldingen kan instellen om verwittigd te worden via mail of sms zodra je data (GB) of opties bijna op zijn? Je kan ook een limiet buiten abonnement activeren om betalend verbruik buiten je abonnementsprijs te beperken tot een bepaald bedrag of volledig te blokkeren.