Activeer je simkaart

Enkele vragen voor we je simkaart kunnen activeren:

Waar kocht je je simkaart?

Activeer je simkaart

Enkele vragen voor we je simkaart kunnen activeren:

1   Waar kocht je je simkaart?

Activeer je simkaart

1. Heb je een nieuwe simkaart online of in de winkel besteld?

Klik onderaan op de juiste knop om ze te activeren. Doorloop de stappen. Hieronder leggen we uit wat je doet na activering.

2. Koos je voor nummerbehoud of een nieuw nummer?

Je behoudt je huidige gsm-nummer
Wil je je huidige gsm-nummer overzetten naar BASE?
Heb je alle stappen doorlopen? Je ontvangt dan een sms op je oude simkaart. Plaats je nieuwe simkaart in je toestel. Welkom bij BASE!

Heb je geen oude simkaart meer? Was ze verloren, gestolen of gebroken?
Geen probleem. Plaats je nieuwe simkaart alvast in je toestel. Je huidige gsm-nummer wordt meegenomen en binnen enkele minuten kan je weer bellen, sms’jes sturen en surfen zoals voorheen.

Je koos voor een nieuw gsm-nummer
Plaats je nieuwe simkaart alvast in je toestel. Je kan binnen enkele minuten bellen, sms'jes sturen en op het krachtige netwerk van BASE surfen.

Wat heb je nodig om je simkaart te activeren?

  1. Je bestelnummer. Dit heb je alleen nodig als je je simkaart online (via onze website) hebt besteld. Je bestelnummer vind je in alle e-mails die je van ons ontving na de bestelling van je simkaart.
  2. Het nummer van je simkaart. Dat vind je terug op de kaarthouder die je via post hebt ontvangen.
  3. Je gsm-nummer. Dat is je oude nummer dat je overzet naar BASE. Heb je gevraagd om het nummer te wijzigen? Net zoals het nummer van je simkaart vind je het ook op de kaarthouder van je simkaart terug.