Mijn producten

Van tariefplan veranderen? Een nieuwe simkaart aanvragen? Een belbundel activeren voor gebruik in het buitenland? Of een bundel voor mobiel internet in het buitenland? Of Spotify? Of opslagruimte in de cloud aanvragen? Hier doe je het allemaal, voor je eigen nummer of voor een ander nummer op je BASE account. Je ziet welke tariefplannen beschikbaar zijn, welke opties en bundels actief zijn en welke je kan toevoegen. Ook een optie verwijderen doe je in twee klikken. Na je aanvraag ontvang je een sms ter bevestiging.

Let op: als je van tariefplan wijzigt, controleer dan eerst of er geen kosten zijn verbonden aan het opzeggen van je huidige contract.

{{subscriptionsList.length}} {{selectedSubscription.firstName}} {{selectedSubscription.lastName}} {{selectedSubscription.msisdn | msisdn}} {{selectedSubscription.rateplanInfo.rateplan}} {{selectedSubscription.rateplanInfo.rateplan}} Bestelling lopende…
Beste klant, het spijt ons, maar deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Beste klant, het spijt ons, maar deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Dit nummer maakt geen deel uit van je rekening
Dit nummer is afgesloten.
Klantenzone