Beste klant, sorry, deze dienst is op dit ogenblik niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.

Bevestiging

Beste klant.

Wij hebben je bericht goed ontvangen en behandelen je vraag zo snel mogelijk.
Voor dringende gevallen raden wij je aan om met ons telefonisch contact op te nemen. Zeker als je ons een verlies of diefstal van je toestel wilt melden, dien je ons hiervan onmiddellijk op de hoogte te brengen via onze telefonische klantendienst. Telefonische klantendienst : bel 1999 (gratis via een BASE gsm-nummer in België), 0486 19 1999 (vanuit eender welk ander netwerk) of +32 486 19 1999 (vanuit het buitenland).

Open berichten Beantwoorde berichten Wachtende berichten Gesloten berichten

Geen berichten gevonden.

Je nummer: {{group.msisdn}}

Laatste bericht Type vraag
{{eicase.modificationDate | date:'longDate'}}
Info over tarieven - Wijziging tariefplan Herladingen en betalingen Klachten en complimenten - BASE medewerker Factuur & verbruik Betalingsbewijs Opties en diensten Klantenzone & BASE apps Technisch probleem Online bestelling Verander mijn persoonlijke gegevens Contract, algemene voorwaarden en Wettelijke informatie Stopzettingen Promoties/Acties Een overzicht van je persoonlijke gegevens Een aanpassing van mijn persoonlijke gegevens Het verwijderen van mijn persoonlijke gegevens Mijn persoonlijke gegevens doorsturen
open/sluit attachment

Bijlagen: {{attach.name}}

Van BASE:

Van {{profile.name}}:

Van BASE:

Van {{profile.name}}:

Bericht is verplicht
De boodschap is te lang

Je hebt een vraag voor ons?

{{profile.firstName | fullName:'after'}} je hebt een vraag voor ons?

We sturen het antwoord naar het volgende E-mailadres: {{profile.email}}. Je kan je e-mailadres hier veranderen

E-mailadres is ongeldig
E-mailadres bevestiging is ongeldig
De e-mailadressen komen niet overeen
Ongeldig gsm-nummer
Ongeldig gsm-nummer
Dit is niet jouw gsm-nummer
{{newMessage.telephone}}

Type vraag: * Info over tarieven - Wijziging tariefplan Herladingen en betalingen Klachten en complimenten - BASE medewerker Factuur & verbruik Betalingsbewijs Opties en diensten Klantenzone & BASE apps Technisch probleem Online bestelling Verander mijn persoonlijke gegevens Contract, algemene voorwaarden en Wettelijke informatie Stopzettingen Promoties/Acties

Type vraag is verplicht
Bericht is verplicht
De boodschap is te lang

Om je gegevens te valideren en bevestigen, typ volgende code over:

Bevestiging van je gegevens is verplicht
De ingevoerde code komt niet overeen

Ter herinnering: je persoonsgegevens worden verwerkt overeenkomstig het BASE Privacybeleid.

Klantenzone