Beheer jouw klantenaccount online

Wat kan je beheren in de klantenzone ?

  • Monitor je verbruik en hou je budget onder controle
  • Betaal snel je BASE factuur of herlaad een herlaadkaart
  • Voeg opties toe of verander van tariefplan
  • Verstuur een bericht naar de klantendienst
  • Bekijk de historiek van je facturen en betalingen
  • Verander je persoonlijk gegevens
  • Pas je voorkeuren aan

+ Stap over naar de elektronische factuur, herlaad het beltegoed van iemand anders, raadpleeg de gegevens van je gsm-nummer(s) en hun gebruikers, wijzig de instellingen van je dataverbruik,...

Hoe krijg je toegang tot de klantenzone ?

Surf met je computer, tablet of smartphone naar de BASE website

De klantenzone is beschikbaar op elke pagina van deze website. Je vindt de link aan de rechterzijde van je scherm.

Waarom zou je nog naar de winkel gaan of in de rij staan wachten?

Log in met je BASE gsm-nummer en wachtwoord

Heb je nog geen wachtwoord? Sms LOGIN <je wachtwoord> naar 1912 (voorbeeld: LOGIN abcd1234).

Je wachtwoord moet 8 tot 16 karakters tellen. Een combinatie van letters en cijfers is toegestaan.

Installeer de My BASE app op je smartphone of smartwatch

Met de My BASE app krijg je nog sneller en gemakkelijker tot de belangrijkste functies van de klantenzone.

Wachtwoord vergeten?

Stuur een gratis sms "LOGIN <je nieuw wachtwoord >" (bijv.  LOGIN Piet12345) naar 1912.

Je wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 en maximaal 16 karakters (letters en/of cijfers).

Tips

  • Klik op het pijltje naast KLANTENZONE om de zone te sluiten of te openen.
  • Zie je de Klantenzone niet vanop je pc? Kijk eens onderaan de pagina of pas de resolutie van het scherm aan.
  • Zie je de Klantenzone niet vanop je Samsung-tablet? Open de website met Google Chrome.