Wat is er nieuw?

Hulp nodig met TADAAM Internet & TV?

Ontdek de My BASE-app

Met de My BASE-app heb je de volledige controle over jouw mobiel abonnement waar je ook bent. Check je verbruik op elk moment, bekijk en betaal je aanrekeningen in enkele seconden of pas je opties en instellingen in een oogwenk aan … Het is snel, handig en 100% mobiel!

Contact

Live Chat

Maandag - zaterdag: 10u - 18u

Chat rechtstreeks met BASE en krijg direct antwoord.

WhatsApp

Maandag - vrijdag: 8u - 20u
Zaterdag: 9u30 - 18u

Stel je vraag via WhatsApp. We antwoorden zo snel mogelijk.

Bel ons gerust. We helpen je graag verder!

Bel je via een niet-BASE-nummer? Bel naar 0800 66 311.
Bel je via een BASE-nummer? Bel dan naar 1999.
Ben je in het buitenland? Bel dan naar het nummer +32 486 19 19 99.

Maandag - vrijdag: 8u - 20u
Zaterdag: 9u00 - 20u
Zondag/Verlofdag: 9u00 - 20u00 (technische vragen)

Spreek je liever met een medewerker in een winkel? Er is altijd een BASE Shop in je buurt. Vind de dichtstbijzijnde BASE Shop en kom even langs!

Stuur je liever een e-mail? Er is altijd een formulier om je verder te helpen. 

Vind het juiste formulier en stuur ons je e-mail. We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.

We antwoorden op je vraag zo snel mogelijk.