Word BASE en behoud je belwaarde !

Simyo heeft haar activiteiten gestopt op 7 juni, maar laat haar trouwe klanten niet zomaar in de steek.

Bij BASE kan je gewoon verder bellen, surfen en sms'en met je huidige nummer. Alle Simyo-klanten kunnen hun huidige belwaarde overdragen, indien ze kiezen voor een BASE tarief.

Wat moet je doen ?

  1. Ga voor 31 augustus 2017 naar een BASE shop in je buurt.
  2. Kies samen met een medewerker het BASE tarief dat het beste bij je past.
  3. Je behoudt je nummer en je belwaarde wordt enkele dagen later toegevoegd na activatie van je BASE kaart.

Ontdek de BASE tarieven

BASE herlaadkaart


Bij elke herlaadbeurt
krijg je:

€ 10

herladen

€ 15

herladen

€ 20

herladen

Herlaadkaart
met gratis minuten
naar BASE

= € 10 beltegoed

+ 60 MIN naar BASE
+ 250 SMS'EN naar alle netwerken
+ 100 MB in België

= € 15 beltegoed

+ 120 MIN naar BASE
+ 1.000 SMS'EN naar alle netwerken
+ 500 MB in België

= € 20 beltegoed

+ 240 MIN naar BASE
+ ONBEPERKT* SMS'EN naar alle netwerken
+ 1 GB in België

Herlaadkaart
met gratis minuten
naar alle netwerken

= € 10 beltegoed

+ 30 MIN naar alle netwerken
+ 250 SMS'EN naar alle netwerken
+ 100 MB in België

= € 15 beltegoed

+ 60 MIN naar alle netwerken
+ 1.000 SMS'EN naar alle netwerken
+ 500 MB in België

= € 20 beltegoed

+ 120 MIN naar alle netwerken
+ ONBEPERKT SMS'EN naar alle netwerken
+ 1 GB in België

Voordelen van een herlaadkaart ?

  • Een pak GRATIS minuten, sms'en en MB’s bij iedere herlaadbeurt (30 dagen geldig)
  • 50% extra MB's bij online herladen
  • My BASE app om je verbruik op te volgen en te herladen (10% extra belwaarde!)
  • Maak je keuze tussen extra veel bonusminuten naar BASE-klanten of naar nationale nummers
  • Verschillende herlaadmogelijkheden: via de My BASE app, via de website, in een BASE shop of via een herlaadkaart verkrijgbaar in de meeste krantenwinkels, nachtwinkels en supermarkten

BASE 9 abonnement

BASE 9

ONBEPERKT* BELLEN

naar BASE tijdens weekends

+ 120 MIN

naar alle netwerken

250 MB

ONBEPERKT* SMS'EN

BASE CLOUD

1 GB storage inbegrepen

€ 9

Voordelen van een abonnement ?

  • Je valt nooit zonder belwaarde
  • Meer GRATIS minuten, sms'en en MB's
  • Onbeperkt GRATIS sms'en naar alle nationale nummers
  • Handige My BASE app om je verbruik op te volgen, extra opties te activeren en je facturen te bekijken en te betalen

 

Terugbetaling beltegoed 

Je kan het resterende beltegoed op je Simyo kaart terugvragen via dit formulier.

  1. Vul alle velden van het aanvraagformulier in en onderteken het.
  2. Voeg een kopie van de voorkant van je identiteitskaart toe.
  3. Voeg je Simyo simkaart toe.
  4. Verstuur alle documenten (aanvraagformulier, kopie en simkaart) bij voorkeur via aangetekend schrijven naar Telenet Group klantendienst Refund, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen
  5. 1 week na ontvangst storten we het resterende belkrediet van je Simyo kaart (balans op 7/6/2017) op je bankrekening.

Download het formulier hier of haal het af in een BASE verkooppunt vanaf 3 juni.

  • Je kan het formulier tot 31 augustus aangetekend opsturen (dan heb je een bewijs van verzending) of via gewone brief.
  • Telenet Group bvba kan belwaarde alleen terugbetalen na ontvangst van het correct ingevulde formulier en op voorwaarde dat je een kopie van de voorkant van je identiteitskaart en je Simyo simkaart toevoegt.

Veelgestelde vragen (FAQ's)

Waarom moet ik mijn Simyo-kaart inruilen?

Simyo heeft haar activiteiten gestopt op 7 juni.

Haar mobiele diensten worden niet langer ondersteund. Je kan je huidig nummer wel gratis overzetten naar BASE.

Kan ik mijn huidig nummer behouden?

Ja.

Bij BASE helpen we je graag bij het behouden van je nummer, als je BASE-klant wordt hoef je dit enkel te melden aan een medewerker in je BASE shop. Hij regelt een vlotte overdracht van je nummer.

Welk tarief moet ik kiezen?

Bij BASE kan je kiezen tussen een herlaadkaart of een abonnement.

De medewerkers in de BASE shops helpen je het tarief te vinden dat het beste bij je past. Meer info over de BASE tarieven vind je ook op www.BASE.be.

Wat gebeurt er op 7 juni?

Op 7 juni worden alle bestaande Simyo-kaarten afgesloten en kan je niet meer bellen, surfen of sms'en.

Je kan je huidig nummer en je beltegoed nog behouden als je voor 31 augustus BASE wordt.

Wat gebeurt er met de belwaarde op mijn Simyo-kaart?

Kies je voor een BASE-herlaadkaart of -abonnement met behoud van je huidig nummer? Je behoudt je resterende belwaarde.

Geïnteresseerd?

Ga naar een BASE-shop in je buurt. Een van onze medewerkers bekijkt samen met jou graag wat het BASE tariefplan is dat het best bij je past.

Beslis je om niet over te stappen naar een BASE-tariefplan?

Je kan je resterende belwaarde nog recupereren. Meer info

Kan ik ook online klant worden bij BASE?

Ja.

Op de website van BASE kan je de herlaadkaart of het abonnement kiezen dat het beste bij jou past. Vergeet niet aan te duiden dat je je nummer wenst te behouden. Je nieuwe simkaart is gratis en wordt per post verstuurd.

Je resterende belwaarde op je Simyo-kaart behoud je. Na activatie van je kaart ontvang je dit bedrag als belwaarde op je BASE herlaadkaart of als korting op je factuur indien je kiest voor een BASE abonnement.

Wanneer is mijn nieuwe BASE-kaart actief?

Je kaart is actief wanneer de nummeroverdracht heeft plaatsgevonden en je met je nieuwe kaart een eerste actie doet: een sms stuurt of een gesprek doet.

Vanaf dan kunnen we je resterende beltegoed toevoegen aan je kaart.

* Aanbod voorbehouden voor een normaal gebruik zoals hier gedefinieerd.

Alle BASE tarieven zijn inclusief btw. Ze zijn onderhevig aan de algemene voorwaarden en de bijzondere voorwaarden van Telenet Group bvba, zijn voorbehouden voor persoonlijk en privégebruik, en zijn enkel van toepassing voor nationaal gebruik, speciale nummers en diensten van derde partijen uitgezonderd. Je kan gebruik maken van diensten van derde partijen, maar dit verbruik zal worden aangerekend bovenop je eventuele tegoed en/of bundels. Na de eerste minuut betaal je per seconde. Om de tarieven van oproepen naar speciale nummers (070, 0900, 1207...), te weten te komen, stuur je een e-mail naar base.support@telenetgroup.be of bel je naar 1999 via BASE (gratis in België) of naar +32 (0)486 19 1999 via om het even welk ander netwerk (betalend).

De mobiele telefonie abonnementen voor particulieren zijn van onbepaalde duur. Je kan je contract op elk moment stopzetten.