Ik wil graag een derde toegang verlenen tot mijn klantnummer. Hoe breng ik dit in orde?

Het is mogelijk om een derde toegang te verlenen tot je BASE klantnummer. Zo kan je deze persoon toestemming geven om ons te contacteren om gegevens op te vragen over je klantnummer en wijzigingen toe te brengen aan dit klantnummer (uitgezonderd tariefveranderingen). De persoon zal toegang hebben tot je klantnummer via je persoonlijk paswoord of een ander paswoord.

Om deze toegang in orde te brengen dien je het formulier 'Volmacht die aan een derde toegang verleent tot een klantnummer' in te vullen. Daarna bezorg je ons het ingevulde formulier samen met een leesbare kopie van je identiteitskaart en die van de derde.

We wijzen je erop dat de titularis of volmachthouder van het klantnummer enkel en alleen verantwoordelijk blijft voor zijn klantnummer en de verplichtingen die daarbij horen. Zolang BASE Company niet per aangetekend schrijven op de hoogte werd gebracht van de intrekking van deze volmacht, zal BASE Company nooit aansprakelijk kunnen gesteld worden voor de gevolgen van de opdrachten die de hierboven aangeduide derde heeft gegeven in overeenstemming met deze volmacht en die BASE Company heeft uitgevoerd.

Je bekomt het formulier:

Het ingevulde formulier en de gevraagde documenten bezorg je ons terug:

  • per fax op het nummer 02 251 78 44
  • per post naar:

        BASE Company
        BO Admin Support
        Neerveldstraat 105
        1200 BRUSSEL
  • per e-mail naar admin.support@basecompany.be
 

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor je beoordeling

Je hebt deze vraag al beoordeeld